E-Commerce Zrenjanin 2025
Predavanje
petak, 11. april
10:20 - 10:40
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Vrednost podataka u svetu poznatih cena
U eri kada se svaka cena može uporediti jednim klikom, ključno pitanje više nije šta prodajete, već kako dolazite do kupca. Ognjen Grbović deli uvide iz prve ruke o razvoju Cenoteka.rs – kao relevantnog izvora za korisnike, ali i kao efikasne medijske i marketinške platforme za brendove. Kroz primere iz prakse govori o tome kako podaci oblikuju potrošačko ponašanje, utiču na strategije oglašavanja i redefinišu lojalnost u digitalnoj trgovini. Fokus prezentacije je na strategijama koje donose stvarnu vrednost – i korisnicima i tržištu.
Ognjen Grbović
Ognjen Grbović je CEO i suosnivač kompanije Cenoteka, vodeće platforme za poređenje cena u Srbiji, sa preko deset godina iskustva u razvoju internet biznisa. Karijeru je od samog početka posvetio preduzetništvu, uspešno pretvarajući ideje u projekte poput Cenoteka.rs i Tehnoteka.rs. Aktivno doprinosi razvoju tržišta kroz strateška partnerstva sa vodećim brendovima, primenjujući inovativna rešenja u industriji poređenja cena i digitalnoj transformaciji maloprodaje. Veruje da održiv poslovni rast dolazi iz balansa između tehnologije, tržišnih podataka i istinskog razumevanja potreba potrošača.
