E-Commerce Zrenjanin 2025
Predavanje
četvrtak, 10. april
17:55 - 18:55
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Retail Media Network deep dive – from data to Euros
Panel je namenjen Retail/eCommerce biznisima i otvara diskusiju o ključnim aspektima oglašivačke tehnologije, targetiranja, merenja i profitabilnosti različitih digitalnih oglasnih proizvoda u okviru Retail Media koncepta. Učesnici će razmeniti uvide o neophodnim tehnološkim rešenjima, ulozi merenja i standardizacije, kao i o izazovima u formiranju internih timova za uspešno upravljanje Retail Media oglašivačom mrežom.
Dejan Palija
Dejan ima 10 godina iskustva u medijskim agencijama, radeći na pozicijama Planera, Client Leada i Direktora strategije. Tokom svoje karijere radio je sa najvećim lokalnim i svetskim klijentima. 2025. godine pridružuje se kompaniji Glovo na poziciji Menadžera za oglašavanje (Retail Media) za tržišta Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Bugarske i Bosne i Hercegovine.

Mihailo Ponjavić
Mihailo ima preko 20 godina bogate karijere u prodaji i digitalnom ekosistemu. Trenutno na poziciji Media Direktora u agenciji Media House. Radio na rukovodećim pozicijama u oblasti eCommerc-a (ePonuda, Tehnomanija) programa lojalnosti (SuperKartica) kao i digitalnog izdavaštva (Euronews, Ringier Axel Springer) gde se aktivno bavio digitalnom transformacijom kompanija i procesa, uvodjenjem marketing automatizacije i mobile first strategije. Član upravnog odbora IAB Srbija kao i IAB Europe Retail Media committee-a, redovan predavač u oblastima Retail Media, Generativna AI i Programmatic buying.

Claudiu-Mihai Gurguță
Claudiu is a seasoned consultant with 15 years of experience in MarTech, digital transformation, and performance marketing across sectors like FMCG, banking, automotive, healthcare, telco, and tech, with an impact in building and optimizing performance-driven marketing ecosystems. With 15 years of experience across Mondelēz International, McKinsey & Company Digital Europe, and global brands like Roche, Honeywell Global, P&G Romania, and IBM UK&I, Claudiu helps organizations integrate AI, marketing automation, and customer data platforms (CDPs) to drive commercial impact.
Claudiu advises leadership teams on MarTech architecture, growth marketing, retail media networks, and cross-functional data integration, helping organizations accelerate business growth, expand into new markets, and unlock new revenue streams across Europe, MENA, or global markets.
Currently, at Mondelez, he is pushing digital transformation across the consumer data ecosystem in key markets such as UK, Germany, and France. This project is a digital transformation initiative aimed at centralizing, standardizing, and streamlining Mondelez’s consumer data from multiple sources into a unified ecosystem to enable advanced analytics, unified martech architecture, governance, and activation across marketing platforms.

Aleksandar Petković
Aleksandar Petković je diplomirao i magistrirao na Elektronskom fakultetu u Nišu, na smeru računarska tehnika i informatika. Ima bogato iskustvo u kreiranju i vođenju digitalnih projekata, kampanja i strategija za klijente iz različitih industrija. Trenutno je na poziciji Head of Marketing u WMG Product & Services, a takođe je i predsednik Retail Media komiteta pri IAB Serbia. Predavač je na Fakultetu za medije i komunikacije.
