E-Commerce Zrenjanin 2025
Predavanje
četvrtak, 10. april
11:45 - 12:45
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Kako da korisnik zaista bude u centru pažnje
U eri kada korisnik očekuje da ga brend razume bolje nego ikad, uspeh zavisi od prave kombinacije strategije, tehnologije i personalizovanog marketinga. Kako da pređemo sa “user-centric” slogana na konkretne akcije koje korisniku donose vrednost, a biznisu rast? Na ovom panelu razgovaramo sa stručnjacima koji su uspešno stavili korisnika u centar pažnje – i imaju rezultate koji to dokazuju.
Aleksandar Popović
Aleksandar Popović je iskusni stručnjak u oblasti upravljanja odnosima sa kupcima, sa više od 10 godina iskustva u razvoju i implementaciji strategija lojalnosti i digitalne transformacije. Od marta 2025. godine vodi segment CRM-a u kompaniji Ananas E-commerce s jasnim fokusom na razvoj i unapređenje inovativnih sistema za personalizaciju ponude ka potrošačima.
Aleksandrova ekspertiza obuhvata transformaciju poslovnih modela koristeći moderna rešenja u CRM-u, čime doprinosi jačanju lojalnosti potrošača i optimizaciji korisničkog iskustva. Sa snažnim veštinama u analitici i digitalnoj strategiji, Aleksandar igra ključnu ulogu u razvoju inovativnih rešenja koja pomažu Ananas E-commerce da postigne svoje ciljeve i ostvari rast na tržištu.

Željko Bošnjak
Željko je martech konsultant sa preko 15 godina iskustva. Specijalizovao se za razvoj i implementaciju marketinških tehnologija koje pomažu preduzećima da unaprede svoje poslovanje. Svoje iskustvo gradio kroz različite formate organizacija, od Philip Morris International gde je učestvovao u lansiranju brenda IQOS, pa sve do startup Bitebell koji automatizuje ecommerce industriju, pa do danas, gde sarađuje sa velikim brojem kompanija kao Innovation Lead u ICT Hub-u.

Vladimir Ćuk
Vladimir Ćuk je digitalni strateg sa domaćim i međunarodnim iskustvom u analitici, digitalnim medijima, digitalnom marketingu, razvoju poslovanja i strateškom pozicioniranju proizvoda. Ima godine iskustva u web analitici i korišćenju tehnika privlačenja i zadržavanja kupaca zasnovanih na podacima preko savremenih digitalnih medijskih kanala. Strastven prema tehnologiji i kako ona utiče i optimizuje naš život, naš rad i naše društvo. Uvek se oslanja na probanje nečeg novog, merenje toga i učenje iz uspeha ili neuspeha. Odluke i akcije su uvek bile zasnovane na podacima, ali pre svega na upotrebljivim i akcionim uvidima.

Ivan Tanasković
Ivan je e-Commerce menadžer sa preko 15 godina iskustva u internet prodaji na domaćem i inostranom tržištu. Dosadašnju karijeru je gradio kroz E-Commerce startap kompanije, ritejl lance i telekomunikacije, uvek radeći u sektoru za internet prodaju.
Vredno biznis iskustvo stekao je vodeći jednu od najvećih internet ritejl prodavnica kod nas – Tehnomanija.rs. Znanje dopunjuje internacionalnim iskustvom u kozmetičkoj industriji (L’Oréal) i industriji igara na sreću (Mozzart), gde je radio na preko 15 tržišta raspoređenih na 3 kontinenta.
Od 2019. godine član je Upravnog odbora eCommerce Asocijacije Srbije i redovni predavač na Ecommerce Akademiji.
Od novembra 2022. godine obavlja i ulogu Izvršnog direktora eCommerce Asocijacije Srbije.
