E-Commerce Zrenjanin 2025
Predavanje
četvrtak, 10. april
13:00 - 13:20
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Revolucionarne retail inovacije u praksi
Kako izgleda kada znanje i iskustvo najvećeg retailera tehnike u regionu spojite sa inovativnim tehnološkim idejama? Kako izgleda kada AI počne da komunicira sa kupcima? Kako izgleda kada date slobodu brendovima da se samostalno oglašavaju? Kada sve to spojite, rezultat ne može da izostane.
Anđela Ćulibrk
Anđela Ćulibrk radi na razvoju alata koji e-commerce biznisima pomažu u personalizovanju ponude ka kupcu. Višegodišnje iskustvo u finansijskoj analizi i data science-u je usmerilo na najbitniji aspekt svakog modela mašinskog učenja – da stvara vrednost koja se meri procentom konverzije.

Vladimir Ćuk
Vladimir Ćuk je digitalni strateg sa domaćim i međunarodnim iskustvom u analitici, digitalnim medijima, digitalnom marketingu, razvoju poslovanja i strateškom pozicioniranju proizvoda. Ima godine iskustva u web analitici i korišćenju tehnika privlačenja i zadržavanja kupaca zasnovanih na podacima preko savremenih digitalnih medijskih kanala. Strastven prema tehnologiji i kako ona utiče i optimizuje naš život, naš rad i naše društvo. Uvek se oslanja na probanje nečeg novog, merenje toga i učenje iz uspeha ili neuspeha. Odluke i akcije su uvek bile zasnovane na podacima, ali pre svega na upotrebljivim i akcionim uvidima.
