E-Commerce Zrenjanin 2024
Predavanje
petak, 19. april
10:40 - 11:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Vertikalni video kao prodajni format
Kroz godine rada u agenciji i snimanju za lični TikTok profil naučio je kako da napiše i snimi video koji će imati šansu u borbi za preglede. Kada je pokrenuo “Lala bojanke”, mislio je da će ti pregledi biti dovoljni za prodaju i da je dovoljno da uradim sve što već znam. Nije baš potpuno bio u pravu. Kroz temu “Vertikalni video kao prodajni format” probaće da pruži savete za pravljenje prodajnog videa, kako ne biste ponovili njegove greške.
Igor Radulović
Pre Žiške i upliva u advertajzing, Radule je sanjao da se bavi menadžmentom kvaliteta velikih sistema. Ti snovi uglavnom su bili noćne more, pa je odmah nakon osnovih studija na FON-u pobegao u master za Marketing i komunikacije, pa zatim u Žišku.
Kroz višegodišnji staž u advertajzingu razvijao se u medijima i kreativi, pa ga je ta širina dovela do direkcije projekata. Posao ga je usmerio i ka TikToku, pa voli da govori da je u slobodno vreme TikToker sa više do 100.000 pratilaca.
U to slobodno vreme, paralelno sa radom u Žiški i snimanjem za TikTok, pokrenuo je sa drugaricom mali biznis “Lala Bojanke” kroz koji pokušava da primeni znanje stečeno u Žiški i iskustvo u kreiranju vertikalnih videa.