E-Commerce Zrenjanin 2024
Predavanje
četvrtak, 18. april
16:30 - 17:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Predavanje: Šta, kako i zašto meriti u 2024. (i zašto ne)
Zadnjih par godina kulminiralo je u velikim regulatornim promenama koje su kao posledicu imale tektonske poremećaje u području merenja digitalnih aktivnosti oglašivača. Još nije kraj već se ovo vreme može shvatiti kao početak novih AI / ML potpomognutih metoda, ali i vreme revitalizacije ‘starih’ metoda merenja učinkovitosti. Iliti ukratko što raditi kada kolača više nema!
Zorin Radovančević
Zorin je suvlasnik i glavni i odgovorni čovek za analitiku i sve vezano za Google u Escapeu (Google Ads Premier i Google Marketing Platform Sales partner). Tim poslom se bavi već više od deset godina, dakle previše. No, u tom vremenu iskusio je projekte na svim kontinentima i industrijama i još dan danas uživa u tehničkim igrama digitalnom marketinga.