E-Commerce Zrenjanin 2024
Predavanje
četvrtak, 18. april
17:35 - 17:55
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Kako biti s kupcem na “ti”
Uobičajeni razlog zašto nismo u mogućnosti da ponudu proizvoda prilagodimo profilu i potrebama kupaca jeste činjenica da te podatke ne skladištimo na dovoljno fleksibilan način koji nam omogućava njihovo dalje korišćenje za personalizaciju ponude. Iz tog razloga, neretko kupcima nudimo stvari koje im ne trebaju, i time gubimo šansu da napravimo uspešnu prodaju.
Jedan od prvih koraka u tom smeru jeste izbor i integracija Customer Data Platforme (CDP), zatim prikupljanje adekvatnih podataka, kao i unapređenje analitike kroz server-side implementaciju. Iako nova pravila o privatnosti podataka i načinu upotrebe cookie-a dodatno otežavaju posao, i dalje postoje načini koji mogu da svedu posledice na minimum.
Petar će na primeru iz prakse pokazati kako je klijent, i jedan od vodećih kanadskih prodavaca obuće uspeo da objedini sve relevantne podatke na jednom mestu i da ih upotrebi kako bi povećao konverziju kroz kreiranje ličnijeg odnosa sa kupcem nudeći im isključivo one proizvode za koje su direktno ili indirektno iskazali interesovanje.
Petar Nikolić
Petar Nikolić se bavi vođenjem ecommerce projekata usklađujući zahteve klijenata iz perspektive biznisa sa tehničkim mogućnostima izabrane ecommerce platforme i komplementarnih servisa. U opisu posla mu je da povezuje naizgled nepovezivo, i da usklađuje naizgled neuskladivo.
Karijeru je započeo radeći u sektoru podrške i vođenja ecommerce projekata za pretežno američke ecommerce brendove i agencije. To mu je omogućilo da stekne bogato iskustvo o problemima i izazovima sa kojima se najveći svetski brendovi suočavaju, kao što su Scotch&Soda, Puma, Diesel. Voli da deli znanje sa pojedincima i biznisima jer veruje da tako menja svet na bolje.
Petar je danas deo Yemora agencije gde aktivno vodi projekte od ideje do realizacije. Savetuje klijente o najboljim praksama vezanim za automatizaciju procesa, monitoringa i usklađivanja tehničkih mogućnosti ecommerce rešenja sa ambicijama biznisa kako bi ostvarili svoj puni potencijal.