E-Commerce Zrenjanin 2024
Predavanje
četvrtak, 18. april
17:15 - 17:35
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: 20 minuta, Azija, novotarije, šta nas čeka, šta nam rade
Ljubica Vukčević
Ljubica Vukčević je marketing i research profesionalac sa 15 godina dugom karijeriom u komunikacijskim agencijama. Trenutno radi na poziciji Head of Data Analytics and Insight u Direct Media United Solutions agenciji i kao predavač na predmetu Marketing u digitalnoj ekonomiji na master programu Digitalna transformacija medija i kulture na Fakultetu dramskih umetnosti Alumni Univerziteta Westminster (London) i Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu. Radila za najveći globalni lanac (Omnicom media group) u Londonu kao Research Manager za Evropu, Bliski Istok i Afriku, a nakon povratka u Srbiju, postaje deo najveće komunikacijske agencije u Adriatik regiji (Direct Media United Solutions). Dobitnica IAA Inspire Award for Young Leader na globalnom nivou za 2017. godinu, dok ju je Oxford Worldwide Press u 2023. uvrstio u svoju ekciklopediju najuspešnijih Srba. Predavač (FDU, Direct Media akademija, AcademIAA), autor (Netokracija, Media Marketing, Marketing Mreža, Advertiser Srbija, Nedeljnik, Bizlife, CORD) i govornik (Vivaldi CMO Forum, Marketing Summit, IDC Summit Adriatic, Play Media Day, etc.).