E-Commerce Zrenjanin 2024
Predavanje
četvrtak, 18. april
13:00 - 13:20
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Od 0 do danas sa @bee’s care
Kako je moguće osvojiti žene “na slepo”?
Bez fizičkog prodajnog mesta, već isključivo online, bee’s care je porastao brzo i postao jedan od važnih igrača u svojoj industriji.
Šta su zaista izazovi kada ženama prodajete online, kako se prevazilaze i zašto nam se vraćaju čak i kada im ne preporučujemo da kupe naš proizvod?
Aleksandra Marinković
Aleksandra Marinković poseduje 6 godina iskustva u oblasti startapa i e-commerce-a.
Svoju karijeru je započela kao referent logistike u jednom domaćem startapu odmah nakon završetka studija na Fakultetu organizacionih nauka. Svojim predanim radom i stručnošću brzo je napredovala, postajući menadžer proizvodnje i logistike, a potom i izvršni direktor kompanije.
Paralelno sa svojom karijerom u startapu, Aleksandra je zajedno sa još dve drugarice iz detinjstva pokrenula sopstveni biznis u oblasti prirodne kozmetike. Bee’s care kao njihov poslovni poduhvat raste i postaje sve uspešniji tokom godina.
Nakon nekoliko godina rada u startapu, Aleksandra je donela hrabru odluku da se potpuno posveti preduzetničkim izazovima i napusti svoju poziciju kako bi se fokusirala na razvoj sopstvenog poslovanja i dalje doprinela e-commerce ekosistemu u Srbiji.
Ivana Soldatović
Ivana Soldatović je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Karijeru započinje u oblasti nabavke, ali sa 25 godina odlučuje da preuzme deo porodičnog posla i sa dve drugarice iz detinjstva pokrene sopstveni brend prirodne kozmetike Bee’s care i oproba se u preduzetničkim vodama.
Danas, 3 godine kasnije Bee’s care je njen jedini posao od kojeg živi i koji dalje razvija.
Nevena Tomić
Nevena Tomić je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, i još od studentskih dana aktivno se bavi marketingom, PR-om i komunikacijama. Iskustvo u najrazličitijim oblastima marketinga sticala je u najvećim domaćim korporacijama i marketinškim agencijama.
Danas je suosnivač poznatog brenda prirodne kozmetike Bee’s care i direktor marketinga u telekomunikacijama. Kaže da uspešno miri preduzetnika i korporativca u sebi, trudeći se da iskustvo iz oba sveta na najbolji mogući način primeni na brendove koje razvija.