E-Commerce Zrenjanin 2024

Predavanje

četvrtak, 18. april

13:20 - 13:40

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Digitalizacija i uspešno odupiranje hajpu

Ako ste po prirodi posla stalno naslonjeni na IT, lako je upasti u zabludu da se svi odgovori nalaze na strani tehnologije. Deto d.o.o. je primer kompanije koja decenijama uspešno spaja ideje digitalnog doba sa prastarim zanatskim veštinama. Upravo zato je inspiracija za poslednji uspešan projekat, stigla je iz jednog sveta, a rešenje našla u drugom. Ali tajna našeg trajanja je u tome što čvrsto stojimo na zemlji, svesni da u suštini nema ničeg novog pod suncem.

Miodrag Ristić

Miodrag više od tri decenije spaja dizajn, biznis, IT i marketing, na samosvojan i ponekad vrlo nekonvencionalan način. Rezultat je porodična kompanija sa originalnim proizvodnim programom štamparskih proizvoda i usluga, koja povremeno ili stalno posluje na tridesetak ino-tržišta. Na lokalnom tržištu ima status firme koja rešava neobične, komplikovane, ili na drugi način specifične zahteve. Poslovanje podržava veliki broj kanala na društvenim mrežema, nekoliko web-sajtova i virtualnih prodavnica. Poslednji projekat kutijice.com osvojio je sufinansiranje na konkursu UNDP-a kao i podršku Centra za digitalnu transformaciju.

Emilija Ristić

Emilija je prošle godine diplomirala na Ekonomskom Fakultetu u Beogradu, ali je i pre toga bila angažovana na projektu kutijice.com tokom čitavog postupka akceleracije. Zahvaljujući timskom radu i originalnoj ideji, projekat je u brojnoj i jakoj konkurenciji prepoznat od stane UNDP-a, i GEF-a kao jedan od nekoliko koji su zaslužili značajna bespovratna sredstva za unapređenje i razvoj. Trenutno rukovodi razvojem projekta, marketingom i operativnim aktivnostima, od komunikacije sa klijentima, uključujući SEO i generisanje sadržaja, do brige o zalihama, administraciji ili otpremi proizvod.

Scroll to Top