e-commerce Zrenjanin 2023

Predavanje

petak, 21. april

13:25 - 13:55

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Predavanje: The future of conversion measurement

We now live in a new world of measurement. Previously, we lived in a world of fully observable data (cookies, device identifiers). Rising user expectations on privacy, has resulted in additional privacy regulations and restrictions on cookies from browsers changing the way the ecosystem measures conversions. There is no silver bullet to solve for the future, however starting early and learning how to manage multiple technologies is key to success. 

Maja Bilić

Maja Bilić je senior lead Google-a u Njujorku. Uz veliku strast ka pomaganju zajednici, ona pomaže unapređenju rodne ravnopravnosti i promociji svesti o mentalnom zdravlju. Nakon završetka master studija, Maja se pridružila jednoj od prvih agencija za startape u Hrvatskoj, Degordian, koja je doprinela revoluciji digitalnog marketinga i startap scene u Hrvatskoj. 

Godine 2015. napustila je Hrvatsku i preselila se u London, da bi započela sa radom u Google-u kao konsultant, gde je biznisima i velikim agencijama pomagala da podatke iskoriste u postizanju njihovih poslovnih ciljeva. Nakon 5 godina preselila se u Njujork gde trenutno vodi Global Measurement i Google Analytics Go to Market strategy.

Scroll to Top