e-commerce Zrenjanin 2023
Predavanje
četvrtak, 20. april
13:25 - 13:45
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: E-commerce traume jednog slatkog biznisa
Boris Pezelj
Boris Pezelj, nesvršeni mašinac, ponikao je iz preduzetničke porodice. Vođen tim duhom, 2006. godine zajedno sa 3 prijatelja osniva firmu za izradu 3D svetlosnih reklama – Kuadrium.
Par godina kasnije donosi odluku da se vrati porodičnom biznisu odnosno proizvodnji i montaži klima uređaja, ali želja za sopstvenim nikada nije utihnula.
Zajedno sa svojom suprugom Sanjom 2012. godine pokreće start-up u kategoriji “pick&mix” kakav do tada nije postojao na tržištu Srbije. Danas njihova firma Candy Universe nudi preko 120 različitih slatkiša, a koncipirana je tako da po jednoj ceni možete izabrati po malo od svega.
U prethodnih 10 godina koliko postoje raširili su svoje poslovanje sa beogradskih tržnih centara na Kragijevac i Niš.
Pored Candy Universe-a uvideli su potrebu za kvalitetnim korporativnim poklonima, pa je tako nastala nova firma pod nazivom Acante koja slatkiše iz njihove ponude pakuje u kutije sa brendingom kupca.
Sanja Pezelj
Sanja Pezelj je diplomirani ekonomista sa bogatim iskustvom u poslovnom planiranju, prodaji, korisničkoj usluzi i ljudskim resursima u industriji potrošačkih dobara.
Nakon 7 godina u kompaniji Super Candy, gde je pošla sve faze poslovanja, sa suprugom 2012. godine pokreće vlastitu firmu pod nazivom Candy Universe. Reč je o kioscima u tržnim centrima gde kupci sami kombinuju različite vrste slatkiša.
Na osnovu višegodišnjeg iskustva uvideli su potrebu tržišta za korporativnim poklonima, što je rezultiralo osnivanjem brenda Acante.