e-commerce Zrenjanin 2022
Predavanje
petak 8. april
10:30 - 11:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Mapiranje sadržaja sajta prema customer journey-u
Kako ljudi zaista traže proizvode vs tradicionalno ciljanje kupca kroz uobičajeni produktni PPC+SEO:
- Tipovi sadržaja koji se koriste u customer journey-ju
- Stvaranje keyword univerzuma
- Merenje uspeha”
Vera Radanović
Zaljubljenik sam u digitalni marketing i bavim se istim već 15 godina.
Karijeru sam započela u medijima, nakon čega sam kroz dva velika agencijska sistema stekla iskustvo kroz saradnju sa velikim lokalnim i globalnim klijentima iz različitih industrija.
U Tehnomaniji sam na poziciji Head of performance marketing, gde zajedno sa ostalim kolegama radim na unapređenju prisustva na owned i paid performance kanalima.
Marko Cvijić
Ćao, ja sam Marko Cvijić, odgovoran za SEO u Tehnomanija korporaciji i njena tri web entiteta.
10+ godina zarađujem za ‘leb vodeći timove specijalista koji pokušavaju da manipulišu web pretraživačima i time povećaju posete i prodaju u web shopovima.
Između ostalog vodio sam SEO procese sa timovima za World Economic Forum, KP, Dexy, obuću Metro, Level Shoes i mnoge druge ecommerce i enterprise sisteme.