e-commerce Zrenjanin 2022
Predavanje
četvrtak 7. april
16:45 - 17:15
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Kako dobrotvorna organizacija postaje e-commerce trgovac
Pridružite se razgovoru Aleksandra i Milene, u kome će vam otkriti sve čari, ali i izazove sa kojima su se susreli pri kreiranju donatorske platforme Superhero.rs za dobrotvornu organizaciju NURDOR, koja je krajem 2021 izazvala veliku pažnju medija i građana, zajedno sa modnim brendom koji se na njoj prodaje.
Milena Đorić Gudurić
Milena Đorić Gudurić je direktorka marketinga za tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore i zadužena je za strateško kreiranje i izvođenje marketinških i komunikacijskih aktivnosti na ova tri tržišta. Na toj poziciji, Milena pruža podršku razvoju i implementaciji inovativnih poslovnih projekata sa tradicionalnim i netradicionalnim partnerima iz finansijskog, trgovačkog i institucionalnog sektora, dok istovremeno osigurava relevantno lokalno pozicioniranje globalnog brenda.
Počela je sa radom u kompaniji Mastercard 2018. godine na poziciji marketing menadžera za tržišta Srbije i Crne Gore, a prije toga je sticala profesionalno iskustvo kroz različite industrije poslovanja klijenata radom u prestižnim marketinškim agencijama. Milena je također članica Vijeća za društveno odgovorno poslovanje Privredne komore Srbije.
Aleksandar Birovljev
Vodeći regionalni stručnjak u domenu e-trgovine, elektronskih plaćanja i digitalnog poslovnog planiranja za razne klijente, uključujući najveće medijske izdavače u regionu (Axel Springer, United group), najveće banke prihvatioce platnih kartica (engl. acquiring bank), ecommerce trgovce, kompanije za online klađenje i klasične internet trgovce. Gospodin Birovljev je pionir u elektronskoj trgovini i elektronskim plaćanjima. Razvio je i pokrenuo u Srbiji prvi internet tržni centar, prvi online oglasno-aukcioni portal, primenio neke od specifičnih karakteristika e-plaćanja koje su promenile online tržište (tokenizacija platnih kartica, plaćanje “jednim klikom” itd.). Gospodin Birovljev je evaluirao više od 2.000 poslovnih modela tokom perioda dok je u najvećoj regionalnoj banci upravljao i vodio ecommerce odeljenje, kao i u godinama posle toga kao nezavisni konsultant iz elektronskog poslovanja i trgovine.