Digitalk Zrenjanin 2024

Predavanje

subota, 20. april

14:05 - 14:25

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Learnagility: profesori vas nisu lagali!

Liderski dvojac digitalnog odeljenja Bosch divizije električnih ručnih alata vas vodi kroz lično iskustvo kojim svedoče da ih je sposobnost da se prilagode i konstantno uče nove stvari dovelo do uspešnih karijera u IT industriji. Zašto je agilnost u učenju i radu važna I kako lideri u kompaniji Bosch privlače, biraju i zadržavaju mlade talente kroz promociju agilnosti u učenju, podeliće sa vama Jelena i Stefan.

Stefan Sviderski

Nije učio šta je morao, već šta je hteo (fun fact: ne zna ko je Lepa Brena!). Nije se pokazalo kao loša strategija. Njegovo ime je Stefan i radi kao lider tima za upravljanje digitalnim portfolijem.

Misli da je dobar primer nekoga ko je sve što zna naučio kroz rad i takvu kulturu osnažuje u svom timu.

Jelena Jeremić

Šta povezuje srpsku sarmu, japanski suši, folklor i digitalnu koordinaciju? Naizgled ništa, osim sposobnosti da se iznova prilagođavate novonastalim situacijama. O tome kako je jedna profesorka italijanskog nakon osam godina života u Tokiju napisala srpski kuvar na japanskom, naučila Japance da igraju folklor, a pet godina nakon povratka u Srbiju vodi grupu od tridesetak ljudi koji se bave digitalnom koordinacijom, možete pitati Jelenu.

Scroll to Top