digitalk Zrenjanin 2022

Predavanje

subota, 9. april (Tech Track)

16:15 - 17:00

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Customer-driven: Empatija kao ključna veština za razvoj softvera

Postoji pregršt dobrih ideja i naprednih tehnologija koje se takmiče za našu pažnju – kako donositi odluke, i napraviti uspešan proizvod? Korisnici za koje pravimo softver su naši najveći saveznici, a empatija ključna veština koja nam je potrebna za ovaj izazov. Razgovaraćemo o tome šta je customer-driven pristup razvoju proizvoda koji primenjujemo u Microsoft-u, i kakva je u tome uloga Product Manager-a.

Anja Šišarica

Dr Anja Šišarica je Senior Product Manager u Microsoft razvojnom centru u Beogradu, gde se pridružila Office Media Group timu 2021. godine. Pre toga, radila je u globalno uspešnim B2B SaaS startup-ima (Signal AI, Inspera, Deepinsight) u Londonu, Milanu, i Oslu, kao User Experience Research i Product Design konsultant. Doktorirala je iz oblasti Human-Computer Interaction Design (City University, London, 2015.). Dolazi iz Novog Sada, i oduvek je bila fascinirana kreativnošću i odnosom ljudi i tehnologija.

Scroll to Top