digitalk Zrenjanin 2022
Predavanje
petak 8. april
16:15 - 17:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Kako da stvorite magično iskustvo za kupca
Kada preduzeće razmišlja o prodaji svog proizvoda ili uvođenju nove usluge, obično postoji skup kriterijuma na koje se fokusira – postojeći asortiman, tehnologija koju posjeduje, prodajne cijene, kanali distribucije koji su mu na raspolaganju i sl… Međutim, iz perspektive kupca sve to izgleda malo drugačije. Ono što je nekada predstavljalo ključne faktore prilikom kupovine, sada se podrazumijeva. Svaki dan je sve teže zadržati postojeće i pridobiti nove kupce jer traže “ono nešto” što će izdvojiti baš vaš proizvod iz mora konkurencije.
Vladimir Vulić
Vladimir Vulić, prijateljima poznatiji kao Vanja, je nezavisni konsultant u oblasti digitalne transformacije sa 25 godina iskustva u biznisu.
Pomaže organizacijama u prevazilaženju prepreka i iskorištavanju prilika koje donosi digitalno doba. Sarađivao je sa klijentima kao što su The Coca-Cola Company (Serbian Operations), Roche, AstraZeneca, Pivara Trebjesa Nikšić (dio Molson Coors grupe), Crnogorski Telekom (dio Deutsche Telekom grupe), Naftna industrija Srbije, m:tel Crna Gora, Erste Bank Srbija, S-Leasing Srbija, UniCredit Bank, Delhaize Srbija, Bambi, UNIQA Crna Gora, GRAWE osiguranje, Triglav osiguranje, Telemach Crna Gora, Direct Media Crna Gora, UNDP, EBRD, Vlada Crne Gore, Britanska ambasada u Beogradu, Regionalna škola za javnu upravu (ReSPA), GIZ Office Serbia (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit)…
Govorio je na više od 150 konferencija i korporativnih događaja u 22 države na četiri kontinenta, od Perua do Tajvana. Bio je TEDx govornik tri puta
Suosnivač je Digitalizuj.Me, nevladinog udruženja koje nastoji da pomogne građanima i organizacijama u Crnoj Gori da razumiju i iskoriste uzbudljive šanse za društvene promjene i biznis u digitalnom okruženju.
Programski direktor je konferencije Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja od 2013. godine okuplja više od 700 ljudi iz preko 20 država širom svijeta.
Ima 12 godina iskustva kao predavač Strategijskog menadžmenta na Ekonomskom fakultetu Podgorica.