digitalk Niš 2024

Predavanje

subota 26. oktobar

13:25 - 13:45

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Unlocking the Future: AI-driven Personalization

“ID Graph-Infused Experience Amplifier” je revolucionarni projekat dizajniran da interakcije sa klijentima u eri bez “3 rd party” kolačića podigne na novi nivo. Integrišući napredne AI i modele mašinskog učenja sa podacima iz različitih izvora, omogućava se segmentacija publike u realnom vremenu, hiper-personalizacija i precizna atribucija. Ovo rešenje obećava da će podići zadovoljstvo korisnika i optimizirati marketinške strategije kroz dinamičnu i prediktivnu isporuku sadržaja.

Miloš Klać

Od oca je nasledio karakter inovatora i izumitelja, najprecizniji opis ličnosti ovog predavača bio bi kompliment koji je dobio od bake: „samosazdani svaštoznalac“.

Po završetku studija, radio je na razvoju i lansiranju prve društvene mreže u Srbiji na WAP internetu za 3G mobilne telefone.

Bavio se jedno vreme i hardverom i konsultantskim uslugama, a onda ulazi u Dijamantovu kuhinju. Tamo započinje Digitalnu transformaciju marketinga, postavlja okvire i implementira Digitalnu strategiju Dijamantovih brendova i proizvoda.

U PMI dolazi da „Digitalizuje“ IT odeljenje, a ubrzo potom dobija priliku da oformi posebno odeljenje i radi na digitalizaciji svih komercijalnih odeljenja u zemljama jugoistočne Evrope.

Miloš je trenutno menadžer digitalnih rešenja za Jugoistočnu Evropu u kompaniji Philip Morris International, sa više od decenije iskustva u vođenju IT projekata i upravljanju digitalnim Proizvodima.

Koristeći razne agilne metodologije, svoju kreativnost i inovativnost, uspešno je dizajnirao i lansirao brojna digitalna rešenja koja podstiču angažovanje korisnika u cilju ostvarivanja vizije kompanije „Svet bez duvanskog dima“.

Scroll to Top