digitalk Media Days Niš 2024

Predavanje

petak 25. oktobar

11:00 - 11:20

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Kratke priče, velike promene: Put ka mobile-first svetu

Luka iz StorifyMe-a, kompanije koja već nekoliko godina uspešno sarađuje sa vodećim svetskim brendovima kao što su Der Spiegel, ABC News, Al Jazeera, RyanAir, Dollar General podeliće svoja saznanja o transformaciji u svetu medija i izazovima s kojima se izdavači suočavaju, kao i inovativnim rešenjima koja im pomažu da ostanu relevantni u mobilnom svetu.

Luka Tošić

Luka je već 10 godina u digitalnom svetu, bavi se kreiranjem i razvojem G2M strategija za male i srednje startupe.  

Trenutno je u StorifyMe, gde pomaže brendovima da transformišu svoje sajtove i aplikacije u dinamična okruženja prilagođene mobilnim korisnicima, što podiže angažovanje korisnika i pomaže kompanijama da ostanu relevantni.  

Visoki dilovi, visoki talasi – Luka se u slobodno vreme bavi surfovanjem, kuvanjem i čuvanjem pčela. Takođe je prilično dobar i kao selektor Euroleague fantazy ekipe. 

Scroll to Top