digitalk Media Days Niš 2024
Predavanje
petak 25. oktobar
11:00 - 11:20
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Kratke priče, velike promene: Put ka mobile-first svetu
Luka iz StorifyMe-a, kompanije koja već nekoliko godina uspešno sarađuje sa vodećim svetskim brendovima kao što su Der Spiegel, ABC News, Al Jazeera, RyanAir, Dollar General podeliće svoja saznanja o transformaciji u svetu medija i izazovima s kojima se izdavači suočavaju, kao i inovativnim rešenjima koja im pomažu da ostanu relevantni u mobilnom svetu.
Luka Tošić
Luka je već 10 godina u digitalnom svetu, bavi se kreiranjem i razvojem G2M strategija za male i srednje startupe.
Trenutno je u StorifyMe, gde pomaže brendovima da transformišu svoje sajtove i aplikacije u dinamična okruženja prilagođene mobilnim korisnicima, što podiže angažovanje korisnika i pomaže kompanijama da ostanu relevantni.
Visoki dilovi, visoki talasi – Luka se u slobodno vreme bavi surfovanjem, kuvanjem i čuvanjem pčela. Takođe je prilično dobar i kao selektor Euroleague fantazy ekipe.