digitalk Media Days Niš 2024

Predavanje

petak 25. oktobar

10:20 - 10:40

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: TikTok lokalno oglašavanje lansirano u Srbiji

Od avgusta je TikTok oglašavanje najzad dostupno lokalnim oglašivačima koji žele da se pozicioniraju na tržištu Srbije. Saznajte na koji način možete da iskoristite TikTok kao platformu za ostvarivanje vaših poslovnih ciljeva.

Marko Živković

Marko Živković digitalnim marketingom bavi se 15 godina. Iskustvo je sticao u agencijskom i medijskom svetu.

Više od 6 godina deo Aleph tima. Kao ovlašćeni Meta partner, pomaže oglašivačima i agencijama na Balkanu da ostvare svoje poslovne ciljeve u okviru Meta platforme. 

Nosilac Meta Certified Media Planning & Media Buying Professional sertifikata u okviru Blueprint programa.

Tokom istog perioda X Lead za Srbiju. Nosilac IMS & Twitter Flight School #Graduate sertifikata.

Od avgusta 2024. deo tima zvaničnog TikTok partnera za 8 evropskih tržišta.

Predavač na modulu Digital u okviru AcademIAA edukativnog projekta IAA Srbija, kao i u okviru edukativnih programa eCommerce Asocijacije Srbije.

DIMAQ (powered by IAB) master trener i predavač u okviru Social i Content modula.

Scroll to Top