digitalk Media Days Niš 2024

Predavanje

četvrtak 24. oktobar

14:00 - 14:20

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Kako smo izmerili uticaj digitalne kampanje na footfall

U ovoj studiji slučaja odgovorili smo na davno poznat izazov merenja efekta online kampanja na rezultate u offline-u. Projekat predstavlja pionirsku primenu hiperlokacijskog targetiranja i izveštavanja korišćenjem LoopMe tehnologije u regionu. Kroz kampanju za brend Lilly Drogerie uspeli smo da izmerimo direktan uticaj digitalnog oglašavanja na povećanje poseta fizičkim prodavnicama, postižući čak 95% inkrementalnog rasta među izloženim korisnicima.

Selena Radović

Selena je od 2020. godine ključni član Media House agencije, gde vodi Digital tim i predvodi kreiranje digitalnih strategija uz stalno istraživanje i implementaciju inovacija.

Njen profesionalni put započeo je u oblasti Performance marketinga, a tokom godina se proširio na strateško planiranje i realizaciju sveobuhvatnih multimedijalnih kampanja.

Strastvena je kada je u pitanju edukacija, kako u ulozi predavača, tako i kao učenik, uvek nastojeći da unapredi svoje znanje i veštine.

Scroll to Top