digitalk Media Days Niš 2024

Predavanje

četvrtak 24. oktobar

11:45 - 12:45

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Panel: Tržište digitalnog oglašavanja 2024.

Petar Jovanović

Kroz prethodnu deceniju, Petar se bavio širokim opsegom digitalnim kanalima, od menadžovanja inventara američkih i evropskih publishera do organizovanja media buying strategije za najveće klijente na lokalnim tržištima. Trenutno se bavi razvijanjem programmatic advertising ponude u GroupM-u sa ciljem lokalizacije globalnih produkta i projekta. Sa obzirom da radimo u dinamičnoj industriji gde se stvari menjaju na dnevnom nivou, akcenat stavlja na konstantno testiranje novih formata i strategija.

Anja Metić

Anja je započela svoju karijeru u advertising-u i trenutno radi na poziciji Senior Digital Manager-a u okviru agencije Publicis Media. Tokom karijere je stekla bogato iskustvo kroz media buying agencije (globalne i lokalne), a trenutno vodi jedan od digital timova koji je zadužen za grupu klijenata iz različitih sfera poslovanja. Njena uloga uključuje ne samo upravljanje kampanjama i budžetima, već i razvoj kreativnih strategija koje odgovaraju specifičnim potrebama svakog klijenta. Posebno je interesuje strateško planiranje u medijima, gde konstantno traži načine da unapredi efikasnost i efektivnost kampanja. 

Takođe, gaji strast prema inovacijama u komunikaciji, što omogućava da klijentima ponudi moderan pristup u vrlo dinamičnom digitalnom okruženju. Kroz sve ove godine rada, uspela je da izgradi snažne odnose sa klijentima i kolegama, što smatra ključem uspeha u našem poslu.

Vanja Dimitrijević

Vanja Dimitrijević, rođen je 1990. godine u Beogradu. Završio 4. godinu gimnazije u Americi i nakon velikog životnog iskustva, se vratio u Srbiju i 2009. godine počeo da studira Marketing i trgovinu na Univerzitetu Singidunum. To su bili njegovi prvi dodiri sa marketingom. 

Godine 2013. završa studije i nakon kraće pauze, počinje sa praksama u istraživačkim agencijama Ipsos Strategic Marketing i Nielsen. Nakon toga se zapošljava u Premier Worldwide Marketing kompaniji na poziciji website koordinatora, a 2015. godine dolazi u Direct Mediju na praktikantsku poziciju. Danas, 9 godina kasnije i dalje uči, razvija se i gradi u okviru ovog sistema.

Osvajač nagrade za “Naj predavača” edukativnog programa AcademIAA 2022. godine.

Selena Radović

Selena je od 2020. godine ključni član Media House agencije, gde vodi Digital tim i predvodi kreiranje digitalnih strategija uz stalno istraživanje i implementaciju inovacija.

Njen profesionalni put započeo je u oblasti Performance marketinga, a tokom godina se proširio na strateško planiranje i realizaciju sveobuhvatnih multimedijalnih kampanja.

Strastvena je kada je u pitanju edukacija, kako u ulozi predavača, tako i kao učenik, uvek nastojeći da unapredi svoje znanje i veštine.

Vladimir Kovač

Vladimir se profesionalno bavi marketingom više od petnaest godina, a u svetu digitala je punu deceniju. Fokus mu je na event menadžmentu i razvoju brendova. Posebnu strast gaji prema komunikacijama i digitalnim inovacijama gde konstantno sebe usavršava. Tehnološka i marketinška zajednica ga najviše poznaje kroz događaje koje je organizovao prethodnih desetak godina. Kroz događaje je razvio široku mrežu kontakata u različitim industrijama čime je svoja interesovanja dodatno proširio na teme poput e-commerca, digitalnog advertajzinga i digitalne transformacije. Jedan je od osnivača Digitalk-a, kao i autor i voditelj isortimenog podcasta. U zajednici važi za social butterfly-a, čoveka koji rado povezuje ljude i živi za rast i razvoj digitalne zajednice u Srbiji.

Scroll to Top