digitalk Media Days Niš 2022
Predavanje
petak 28. oktobar
12:15 - 12:45
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Šta sa inventarom koji se ne proda?
Igor Rosłonek
Iskustvo u digitalnom marketingu stekao je dugogodišnjim radom za poljsku filijalu medijskog koncerna Goldbach Group AG i Stroer Poland. Trenutno je odgovoran za saradnju sa klijentima iz celog sveta u Waytogrow – kompaniji koja nudi inovativna rešenja za monetizaciju za izdavače i koja pripada ekskluzivnoj grupi Google sertifikovanih partnera izdavača. Učesnik i govornik na događajima koje organizuje IAB Poljska. Diplomirao na Fakultetu za ekonomiju i menadžment u oblasti elektronskog poslovanja. Privatno strastven za putovanja i skijanje.
Adrian Biciu
Adrian radi više od 14 godina na raskrsnici oglašavanja, podataka i tehnologije. Poslednje 4 godine on koordinira Adform-ovu regionalnu kancelariju u jugoistočnoj Evropi, podržavajući klijente, izdavače i reklamne agencije da pronađu bolju transparentnost, adresiranje i efikasnost u savremenom marketingu.
Adform je Adform je jedina globalna, nezavisna i potpuno integrisana platforma za oglašavanje. Od 2002. godine, Adform razvija tehnologije u oglašavanja sa ciljem da poboljša saradnju ljudi/mašina i pruži pametnija rešenja i bolje rezultate.
Vladimir Aranđelović
Vladimir Aranđelović, Digital Director, Board Member of Direct Media United Solutions
Vladimir ima više od 15 godina iskustva u advertajzing industriji. Osnovao je i vodio digital sektor Direct Medije pre 13 godina, kada je digitalno oglašavanje bilo u svojim začecima u Srbiji i regionu. Doprineo je razvoju programmatic oglašavanja u regionu, kako u Head of Digital u Direct Mediji, tako i kao Executive Ad Tech Director u Ringier-u Srbija i Head of Adriatic u programmatic kompaniji ConnectAd Realtime, a u isto vreme proveo je dva mandata na mestu Predsednika Upravnog odbora IAB Srbija i deo Programmatic Trading Committee-a IAB Europe-a. Bio je i direktor Digital Communications Institute Srbija, kao i jedan od predavača, a takođe je predavač na IAA akademiji našeg strukovnog udruženja. Radio je kao konsultant VML&R Cyprus i ekspert na projektima USAID-a veznim za digitalnu transformaciju medijskog tržišta. Imao je priliku da u više navrata bude član žirija evropskog i lokalnog MIXX Awards-a, Effie-a, Kaktus-a i drugih festivala i konkursa.
Sada je ponovo u Direct Mediji, kao član Borda direktora i Digital Director i vodi trenutno najveći tim u Direct Mediji koji radi na digitalnim strategijama klijenata i uporedo razvija tehnološki veoma naprednu digitalnu i ad tech infrastrukturu Direct Medije.
Stalni je predavač na konferencijama i edukacijama.