digitalk Media Days Niš 2022

Predavanje

petak 28. oktobar

11:30 - 12:00

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Brendovi i saradnja sa medijima i kreatorima sadržaja

Goran Jankuloski

Analitički kreativac i kreativan analitičar. Pristojan debater, ragbi 13 trener i dreser jednog tvrdoglavog psa. Bivši: plesač, osnivač Lame Joke Appreciation Society i autor na Vukajliji. Sada: podkast autor, vlasnik kreativne agencije i otac najboljeg deteta na svetu™.

Đorđe Jovanović

Đorđe Jovanović je direktor marketinga kompanije Xiaomi za region Balkana. Isprva je radio kao konsultant za Xiaomi, da bi potom dobio ponudu da postane punopravni član njihovog kolektivai to u svojstvu marketing menadžera kompanije za balkansko područje.

Pre upliva u tehnološku industriju, Đorđe je karijeru započeo u PR agenciji (Olaf&Mcateer), a onda se doslovno oprobao u svim drugim mogućim industrijama, od poljoprivrede (Delta Agrar) i prehrambene industrije (Frikom) do finansijske (AIK banka) i kozmetičke industrije (L’Oréal), baveći se prvenstveno digitalnim marketingom.

Ivan Žagar

Ivan Žagar je senior brend menadžer u kompaniji Jaffa Crvenka, gde je već pet godina odgovoran za jedan najpoznatijih i najslađih brendova – Munchmallow. Pre toga bio je zaposlen u Frikomu, gde je radio kao brend menadžer i produkt menadžer na na impulsnom sladoledu.

Ivan može da se podiči sa priznanjem brend menadžera godine, koje dodeljuje Marketing Mreža, i to prvenstveno zahvaljujući kratkom filmu koji do danas ima preko tri i po miliona pregleda, kao i retro kampanji u saradnji sa brendom DechkoTzar.

Scroll to Top