digitalk Media Days Niš 2022
Predavanje
četvrtak 27. oktobar
11:10 - 12:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Saradnja medija i medijskih agencija
Anđela Cvetković
Anđela je već 7.5 godina u agencijskom poslu. Prošla je sve pozicije od praktikantkinje do pozicije Head-a. Pravo sa Fakulteta političkih nauka, slučajno je završila u marketinškoj agenciji. Desila se ljubav na prvi klik I od tada pliva uzvodno.
Gotovo da ne postoji ni mediji, ni klijent u Direct Media sa kojim nije radila. Bogatstvo njenog posla je rad sa ljudima. Pogotovo je bogatstvo raditi sa najvećim timom u kompaniji.
Medijski posao smatra jednim od najdinamičnijih i najkreativnijih poslova, iako je suština njenog posla u brojkama.
Prethodni život vodila je u nevladinom sektoru i sebe smatra aktivistkinjom i u trenutnom životu. Pored posla, godinama radi na programu “Podeli svoje znanje” i ponosna je mentorka mladim ženama na početku karijere.

Nela Bunčić Vukomanović
Nakon završenih osnovnih studija smera komunikologija na FMK-u, završila sam i master na FON-u iz oblasti organizacije javnog sektora sa idejom – ako mi ikada prekipi rad u medijima odlazim u javni sektor, međutim ubro sam shvatila da su mediji moja velika ljubav, a marketing moja simpatija, pa sam upisala i završavam master na FDU smera “reklama i mediji”.
Moja prvobitna ideja rada u medijima jeste bila televiziji, ali kada sam prvi put sa televizije prešla na online shvatila sam da sam ja dete digitala i tu i ostala. U medijima se krećem i radim od svoje 18 godine, a sada će i 10 godina od mog zvaničnog prvog medijskog posla. Pošto sam se razvila i kao prepoznati running i health influenser na našem tržištu, gde godinama sarađujem sa velikim svetskim i domaćim brendovima poput Nike-a, Nestle-a, Philips-a, Wolt-a…
Logičan sled događaja je bio moj prelezak u medijsku agenciju UM-a, CAS Mediju, gde na poziciji creative digital menadžera osmišljavam kreativne sadržaje koji su dobri za portale, ali ujedno i odlični za monetizaciju, što će se verovatno u budućnosti medijskog oglašavanja još razvijati.

Nikola Barać
Nikola Barać je customer success direktor u kompaniji Httpool, sa fokusom na korisničko iskustvo. Pre toga Nikola je najpre bio account menadžer HUGE Mediji, gde je bio zadužen za Google AdWords kampanje, a potom i partner Srđanu Ercegu u istoj firmi.
Nikola ima iskustva i u advertajzingu i to Novostima, gde je bio odgovoran za prodaju oglasnog prostora na sportskim stranama ovog dnevnog lista. Takođe, bio je jedan od organizatora Web Festa.
