digitalk Media Days Niš 2022
Predavanje
četvrtak 27. oktobar
12:00 - 12:30
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Istraživanje tržišta: Održivost kroz podršku publike
Nikola Jovanović
Nikola Jovanović je direktor agencije za marketinška istraživanja Plum Mark. Više od 15 godina upravlja domaćim i međunarodnim projektima istraživanja tržišta i ispitivanja javnog mnjenja i mrežom anketara i saradnika koja broji više od 400 ljudi.
Učenik je Miroslava Šutića, rodonačelnika marketinških istraživanja u bivšoj Jugoslaviji. Kreirao je i pokrenuo najveći online panel u Srbiji – Pipl online panel. Realizovao više od 300 istraživanja koristeći brojne istraživačke tehnike među kojima i F2F, CATI, Fokus grupe, Mystery Shopping.
Član je ESOMAR-a.
Pavle Zlatić
Stručnjak za digitalne medije sa dve decenije iskustva u medijskoj industriji. Radio je na uredničkim i menadžerskim pozicijama u štampanim, digitalnim medijima i integrisanim redakcijama, medijskom konsaltingu i razvojnim programima – kako sa malim redakcijama i organizacijama, tako i u velikim sistemima. Trenutno je u IREX-u, na poziciji Vođe tima za digitalni razvoj na projektu Mediji.Inovacije u Srbiji.