digitalk Media Days Niš 2022

Predavanje

četvrtak 27. oktobar

14:30 - 14:45

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Case study: Direct Media

Stefan Gajić

Stefan Gajić je najmlađi art i kreativni direktor na marketinškoj sceni bivše Jugoslavije. Bio je stipendista pre-college programa prestižne Njujorške škole za vizuelne umetnosti (School of Visual Arts, New York) i završio je Fakultet primenjenih umetnosti u Beogradu. Fakultet je upisao godinu dana ranije, tokom 3. godine srednje škole, pa je bio jedan od retkih koji je paralelno išao na fakultet i srednju školu. Do sada je radio sa nekim od najvećih kompanija i brendova (Nivea, OTP Banka, Redbull, Universal Music, EU Council, SBB, IQOS, Milka, Eucerin, Buro…), a takođe je ilustrovao i naslovne strane velikih publikacija (Nedeljnik, Harper’s Bazaar…).

Nakon Slavimira Stojanovića, Gajić je drugi umetnik iz Srbije čije je grafičko rešenje na temu tolerancije uvršteno na jednoj od trenutno najvećih i najuticajnijih izložbi na svetu pod nazivom “Tolerance”. Njegova rešenja su se našla i na Times Square -u u New York-u.

Autor je, a poted toga je radio na brojnih viralnih i uspešnih kampanja. (Nivea x Sloboda Mićalović, Kad Budeš Bila Spremna, Hiv je etiketa, Unsmoke, Redbull SHOWRUN, BURO – Poznati glumci kao modni brendovi …)

Postao je član International Advertising Association YP sekcije, nakon što je završio prvu Academiaa kao naj-polaznik 2016. godine.Dobitnik je velikog broja nagrada i prizanja iz sveta dizajna, komunikacija i marketinga.

Scroll to Top