
Željko Bošnjak
Željko je martech konsultant sa preko 15 godina iskustva. Specijalizovao se za razvoj i implementaciju marketinških tehnologija koje pomažu preduzećima da unaprede svoje poslovanje. Svoje iskustvo gradio kroz različite formate organizacija, od Philip Morris International gde je učestvovao u lansiranju brenda IQOS, pa sve do startup Bitebell koji automatizuje ecommerce industriju, pa do danas, gde sarađuje sa velikim brojem kompanija kao Innovation Lead u ICT Hub-u.
Predavanje
četvrtak, 10. april
11:45 - 12:45
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Kako da korisnik zaista bude u centru pažnje
U eri kada korisnik očekuje da ga brend razume bolje nego ikad, uspeh zavisi od prave kombinacije strategije, tehnologije i personalizovanog marketinga. Kako da pređemo sa “user-centric” slogana na konkretne akcije koje korisniku donose vrednost, a biznisu rast? Na ovom panelu razgovaramo sa stručnjacima koji su uspešno stavili korisnika u centar pažnje – i imaju rezultate koji to dokazuju.