
10-11. april 2025. | Hotel Vojvodina
Vladimir Ćuk
Vladimir Ćuk je digitalni strateg sa domaćim i međunarodnim iskustvom u analitici, digitalnim medijima, digitalnom marketingu, razvoju poslovanja i strateškom pozicioniranju proizvoda. Ima godine iskustva u web analitici i korišćenju tehnika privlačenja i zadržavanja kupaca zasnovanih na podacima preko savremenih digitalnih medijskih kanala. Strastven prema tehnologiji i kako ona utiče i optimizuje naš život, naš rad i naše društvo. Uvek se oslanja na probanje nečeg novog, merenje toga i učenje iz uspeha ili neuspeha. Odluke i akcije su uvek bile zasnovane na podacima, ali pre svega na upotrebljivim i akcionim uvidima.
Predavanje
četvrtak, 10. april
13:00 - 13:20
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Revolucionarne retail inovacije u praksi
Kako izgleda kada znanje i iskustvo najvećeg retailera tehnike u regionu spojite sa inovativnim tehnološkim idejama? Kako izgleda kada AI počne da komunicira sa kupcima? Kako izgleda kada date slobodu brendovima da se samostalno oglašavaju? Kada sve to spojite, rezultat ne može da izostane.
Predavanje
četvrtak, 10. april
11:45 - 12:45
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Kako da korisnik zaista bude u centru pažnje
U eri kada korisnik očekuje da ga brend razume bolje nego ikad, uspeh zavisi od prave kombinacije strategije, tehnologije i personalizovanog marketinga. Kako da pređemo sa “user-centric” slogana na konkretne akcije koje korisniku donose vrednost, a biznisu rast? Na ovom panelu razgovaramo sa stručnjacima koji su uspešno stavili korisnika u centar pažnje – i imaju rezultate koji to dokazuju.