
10-11. april 2025. | Hotel Vojvodina
Mihailo Ponjavić
Mihailo ima preko 20 godina bogate karijere u prodaji i digitalnom ekosistemu. Trenutno na poziciji Media Direktora u agenciji Media House. Radio na rukovodećim pozicijama u oblasti eCommerc-a (ePonuda, Tehnomanija) programa lojalnosti (SuperKartica) kao i digitalnog izdavaštva (Euronews, Ringier Axel Springer) gde se aktivno bavio digitalnom transformacijom kompanija i procesa, uvodjenjem marketing automatizacije i mobile first strategije. Član upravnog odbora IAB Srbija kao i IAB Europe Retail Media committee-a, redovan predavač u oblastima Retail Media, Generativna AI i Programmatic buying.
Predavanje
četvrtak, 10. april
17:55 - 18:55
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Retail Media Network deep dive – from data to Euros
Panel je namenjen Retail/eCommerce biznisima i otvara diskusiju o ključnim aspektima oglašivačke tehnologije, targetiranja, merenja i profitabilnosti različitih digitalnih oglasnih proizvoda u okviru Retail Media koncepta. Učesnici će razmeniti uvide o neophodnim tehnološkim rešenjima, ulozi merenja i standardizacije, kao i o izazovima u formiranju internih timova za uspešno upravljanje Retail Media oglašivačom mrežom.