
10-11. april 2025. | Hotel Vojvodina
Aleksandar Popović
Aleksandar Popović je iskusni stručnjak u oblasti upravljanja odnosima sa kupcima, sa više od 10 godina iskustva u razvoju i implementaciji strategija lojalnosti i digitalne transformacije. Od marta 2025. godine vodi segment CRM-a u kompaniji Ananas E-commerce s jasnim fokusom na razvoj i unapređenje inovativnih sistema za personalizaciju ponude ka potrošačima.
Aleksandrova ekspertiza obuhvata transformaciju poslovnih modela koristeći moderna rešenja u CRM-u, čime doprinosi jačanju lojalnosti potrošača i optimizaciji korisničkog iskustva. Sa snažnim veštinama u analitici i digitalnoj strategiji, Aleksandar igra ključnu ulogu u razvoju inovativnih rešenja koja pomažu Ananas E-commerce da postigne svoje ciljeve i ostvari rast na tržištu.
Predavanje
četvrtak, 10. april
11:45 - 12:45
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Panel: Kako da korisnik zaista bude u centru pažnje
U eri kada korisnik očekuje da ga brend razume bolje nego ikad, uspeh zavisi od prave kombinacije strategije, tehnologije i personalizovanog marketinga. Kako da pređemo sa “user-centric” slogana na konkretne akcije koje korisniku donose vrednost, a biznisu rast? Na ovom panelu razgovaramo sa stručnjacima koji su uspešno stavili korisnika u centar pažnje – i imaju rezultate koji to dokazuju.