18-19. april 2024. | Hotel Vojvodina
Dušan Mrvaljević
Dušan Mrvaljević i kompanija Efektus već 20 godina kreiraju i isporučuju klijentima analitiku koja generiše značajne poslovne rezulate ali i menja ključne biznis procese i transformiše organizaciju.
Recept uspeha analitike u retailu: primenjivosti i transparetnost, su iskoristili i u oblasti eCommerce-a gde su kreirali eRetail analitiku na bazi First Party podataka. eRetail analitika je za mnoge klijentre postala prvi korak u optimizaciji i transformaciji eCommerce-a procesa i organizacije.
Dušan je diplomirao primenjenu matematiku u St. Petersburugu u Rusiji, ekonomiju i statistiku na Trent Univerzitetu u Kanadi i magistrirao ekonomiju na Univerzitetu Pensilvanija u Americi.
Predavanje
petak, 19. april
12:05 - 12:35
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Predavanje: First Party podaci i transformacija eCommerce-a u eRetail
Korišćenjem first party podataka bavili smo se eCommerce-om kao što bismo se bavili bilo kojom radnjom Profit – Prodaja – Asortiman :
1. Strategija kampanja – da li smo profitabilni i koje platforme (kanali) i proizvodi generišu profit?
2. Popravljanje prodaje (performance) sa preciznom publikom i proizvodima koje prodajemo.
3. Popravljanje asortimana – odabir i pozicioniranje proizvoda koji su nama bitni da se prodaju a ne onih koji se ionako prodaju.
First party podaci su nam omogućili da identifikujemo koju robu možemo da prodajemo u kojim kanalima, da napravimo publike koje višestruko outperformuju standardne FB i Google publike i da u kampanjama prodajemo preko 80% one robe na koju se kampanje i odnose.