18-19. april 2024. | Hotel Vojvodina
Predrag Topić
Predrag poseduje preko 15 godina relevantnog poslovnog iskustva. U karijeri je imao fokus na razvoj poslovanja vodeći različite kompanijske poslove i projekte koji su bili na preseku oblasti strategije, poslovnih modela, potrošača, podataka i tehnologija.
Radio je na različitim izvršnim i upravljačkim pozicijama u kompanijama British American Tobacco i Confluence Property Management, a od 2019. godine je direktor i suvlasnik DX Lab-a, nezavisne konsultantske firme koja pomaže organizacijama da digitalno transformišu, ubrzaju i razviju svoje poslovanje. Od 2021. je angažovan i kao Head of Business Development and Sales mladog srpskog AI scale-upa Things Solver, gde je odgovoran za širenje i razvoj poslovanja, kao i podršku klijentima da se digitalno transformišu pomoću tehnologija baziranih na podacima.
Predavanje
četvrtak, 18. april
17:55 - 18:15
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Prednosti i izazovi personalizacije u ecommerce industriji
Personalizacija postaje važan element ecommerce strategije jer nudi jedinstveno iskustvo kupovine koje potencijalno povećava zadovoljstvo i lojalnost kupaca.
No, da li je tako?
Ovaj panel će istražiti dubine i visine personalizacije u ecommerceu. Diskutovaće se o prednostima kao što su povećana konverzija, unapređenje korisničkog iskustva i efikasnost ciljanog marketinga.
Takođe ćemo se osvrnuti na izazove koje personalizacija donosi.
Koje su prepreke implementacije? Kako balansirati između automatskog i manuelnog dela posla? Kakva su iskustva iz prakse implementatora sofftvera i eComm klijenta.
Panel će voditi Tamara Vujović, product marketing menadžer NB SOFTa.
Gosti panela su:
1. Dragana Bakšunović, ecommerce direktor, Dexy Co
2. Predrag Topić, head of business development, Things Solver