18-19. april 2024. | Hotel Vojvodina
Dragana Bakšunović
Dragana je iskusni profesionalac sa više od 20 godina rada u kompaniji Dexy Co, lideru u industriji igračaka i dečije garderobe i opreme. Sa karijerom koja obuhvata više od 15 godina u e-commerce industriji, Dragana je imala ključnu ulogu u vođenju online trgovinskih inicijativa kompanije ka značajnom rastu i uspehu. Njeno vođstvo u sektoru je doprinelo da Dexy Co ostane na čelu inovacija i razvoja u digitalnoj trgovini.
Predavanje
četvrtak, 18. april
17:55 - 18:15
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: Prednosti i izazovi personalizacije u ecommerce industriji
Personalizacija postaje važan element ecommerce strategije jer nudi jedinstveno iskustvo kupovine koje potencijalno povećava zadovoljstvo i lojalnost kupaca.
No, da li je tako?
Ovaj panel će istražiti dubine i visine personalizacije u ecommerceu. Diskutovaće se o prednostima kao što su povećana konverzija, unapređenje korisničkog iskustva i efikasnost ciljanog marketinga.
Takođe ćemo se osvrnuti na izazove koje personalizacija donosi.
Koje su prepreke implementacije? Kako balansirati između automatskog i manuelnog dela posla? Kakva su iskustva iz prakse implementatora sofftvera i eComm klijenta.
Panel će voditi Tamara Vujović, product marketing menadžer NB SOFTa.
Gosti panela su:
1. Dragana Bakšunović, ecommerce direktor, Dexy Co
2. Predrag Topić, head of business development, Things Solver