
11-13. april 2025. | Hotel Vojvodina
Vladimir Cerić
Vladimir Cerić je marketing konsultant specijalizovan za rad sa tehnološkim kompanijama. Njegov posao je da prevodi kompleksne i samo inženjerima razumljive funkcije tehnoloških proizoda na jezik klijenata kojima su ti proizvodi namenjeni. Saobraćajni inženjer po obrazovanju, Vladimir već dve decenije radi sa IT i drugim tech kompanijama – karijerni put ga je vodio od globalnih giganata poput Microsofta i Siemensa, do brzo-rastućih startapa kao što su nemački CheckMyBus i austrijski Adverity.
Od 2022. predvodi agenciju Marketing4Tech, specijalizovanu za unapređenje marketinga kompanija koje prodaju kompleksne tehnološke proizvode i usluge. Kroz nju Vladimir sarađuje sa SaaS startupima i IT kompanijama koje žele da plasiraju svoje proizvode na globalno tržište, pomaže im u izradi strategija i taktičkoj izvedbi kampanja, sa posebnim akcentom na content marketing i marketing automation. Pored toga, angažovan je i kao mentor u austrijskom startup akceleratoru Venturecake.
Predavanje
subota, 12. april
15:45 - 16:15
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Predavanje: Martech (ni)je tvoj prijatelj
Kada je tehnologija pre oko dve decenije ušla u marketing na velika vrata, očekivanja su bila velika. Mislili smo da je stiglo rešenje za sve naše probleme, da ćemo znati odakle je došao svaki klijent i gde je otišao svaki cent. Najzad će marketari moći da rezultate svog vrednog rada prikažu generalnim i finansijkim direktorima na jeziku koji oni najbolje razumeju – jeziku brojeva. Broj martech platformi se uvećavao vrtoglavom brzinom, a digitalni marketing je polako počeo da preuzima primat u odnosu na tradicionalne kanale.
Nažalost, ne samo što se sva ta obećanja nisu ostvarila, već se dogodilo nešto mnogo gore. Marketing se i dalje smatra za trošak, marketing menadžeri i dalje nemaju mesto za stolom gde se donose odluke, a u stalnoj trci sa metrikama zaboravili smo na osnove marketinga. Došle su generacije koje znaju savršeno da optimizuju CTR i da podese Google Tag Manager, ali ne razumeju šta stoji iza svega toga. A tamo su psihologija, biologija, matematika, statistika, finansije… I bez poznavanja i razumevanja tih osnova, nema šanse za uspeh, makar imali i najbolja martech rešenja na raspolaganju.