Darko Dozic square
Digitalk Zrenjanin 2025

11-13. april 2025. | Hotel Vojvodina

Darko Dožić

Osnivač Tango naturala

Darko Dožić, po prvoj profesiji politikolog. Još od studentskih dana posvećen istraživanju kako graditi organizacije i zajednice. Na tom putu kombinuje svoja iskustva i znanja iz nauke, politike, civilnog sektora i preduzetništva.

Osnivač Tango Naturala, najveće evropske tango organizacije pod čijim okriljem se se razvijaju najveći svetski tango festival (Belgrade Tango Encuentro), višestruko nagrađivani Letnji tango kamp (Kolašin, Crna Gora), Bratislava Tango Festival i još šest međunarodnih događaja. Osnivač Naturala – centra za razvoj zajednice i promociju veština, unutar kojeg se, između ostalog, razvijaju Srednjoškolska kreativna zajednica i Plesni centar Natural. Osnivač platforme Spreading tango posvećene podršci tango organizacijama širom sveta. Profesionalni tango plesač i instruktor.

Trener liderstva i komunikacijskih veština sa preko 12 godina iskustva. Šest godina konsultant i trener za jačanje kapaciteta u UNICEF-u Srbija. Poslednjih sedam godina gostujući predavač na programu Studije budućnosti Beogradske otvorene škole. Kao trener komunikacijskih i liderskih veština, sarađivao je sa globalnim i lokalnim kompanijama i organizacijama kao što su MTU, Porsche, Stada, Bosch, Hewlett-Packard, Roche, USAID, UNICEF, AmCham, BIRN, Beogradska otvorena škola, NLP Centar i mnoge druge. Predavač i trener na prestižnim konferencijama za razvoj liderstva, kao što su SPARK Hub Leadership i Atria Coaching Conference.

Predavanje

petak, 11. april

18:45 - 19:30

Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:

Keynote: Tango Natural

Priča o Tango naturalu, najvećoj evropskoj tango organizaciji koja je prešla put od kreativne zajednice i nestruktuiranog društvenog pokreta do korporativno uređene kompanije koja gradi zajednice – svoje, a onda i zajednice u drugim kompanijama i institucijama… Ali i još dosta toga drugoga okrenutog razvoju kapaciteta kada su u pitanju pojedinci i timovi. 

Dakle, zajednica je ključna reč. Jer liderstvo koje nije okrenuto gradnji zajednice, nije kvalitetno liderstvo. Marketing koji ne gradi zajednicu, nije dobar marketing. Biznis koji nije zajednica teže je održiv, nosi manje smisla, a smisao je ono bez čega je teško ostati istrajan u susretu sa krizama i izazovima.

Scroll to Top