19-21. april 2024. | Hotel Vojvodina
Gorana Risteski
Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu, na smeru Računovodstvo i revizija, ali se preselila u marketing, trenutno je na master studijama na programu Poslovno komuniciranje i odnosi sa javnošću. U marketing se zaljubila još na fakultetu, pošto je bila deo PR sektora u studentskoj organizaciji Grupa za SPEKOF. Od 2017. započinje agencijski staž, u Research sektoru marketinške agencije Direct Media. Nakon toga, specijalizuje se za društvenu mrežu TikTok i 2022. prelazi u agenciju GrowMojo na poziciju Kreativni strateg, gde i danas radi. Posao joj trenutno obuhvata osmišljavanje video oglasa za društvene mreže za američke klijente.
Osim svog redovnog posla koji je usko vezan za TikTok, snima i video klipove za tu platformu. Snima sadržaj za svoj kanal pod nazivom Alergoga, kroz koji sarađuje sa brendovima kao influenser, ali snima i sadržaj za naloge brendova. Voli razne hobije, svaki slobodan trenutak koristi da bude kreativna – bilo da je to u pitanju frizura, fotografija, ples, video ili čak lepo sređena Excel tabela.
Predavanje
nedelja, 21. april
12:45 - 13:15
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Predavanje: TikTok - nije više ono što je nekada bio
Šta se to desilo TikToku? Zašto više ne pričamo o trendovima i kratkim video sadržajem kada pomenemo TikTok?
TikTok je prošao dosta promena, a i sami vidimo da se iz dana u dan ne zna njegova sudbina, pogotovo na američkom tržištu. Da, približila mu se mogućnost zabrane, ali da li to utiče na naše tržište? Šta se osim zabrane promenilo tamo? I zašto sada brendovi ne treba da snimaju TikTok trendove? Svi su zbunjeni. Ali pokušaćemo kroz predavanje da damo odgovor na ova pitanja i na sve što vas bude interesovalo. Pitajte slobodno!