8-10. april 2022. | Hotel Vojvodina
Vladimir Vulić
Vladimir Vulić, prijateljima poznatiji kao Vanja, je nezavisni konsultant u oblasti digitalne transformacije sa 25 godina iskustva u biznisu.
Pomaže organizacijama u prevazilaženju prepreka i iskorištavanju prilika koje donosi digitalno doba. Sarađivao je sa klijentima kao što su The Coca-Cola Company (Serbian Operations), Roche, AstraZeneca, Pivara Trebjesa Nikšić (dio Molson Coors grupe), Crnogorski Telekom (dio Deutsche Telekom grupe), Naftna industrija Srbije, m:tel Crna Gora, Erste Bank Srbija, S-Leasing Srbija, UniCredit Bank, Delhaize Srbija, Bambi, UNIQA Crna Gora, GRAWE osiguranje, Triglav osiguranje, Telemach Crna Gora, Direct Media Crna Gora, UNDP, EBRD, Vlada Crne Gore, Britanska ambasada u Beogradu, Regionalna škola za javnu upravu (ReSPA), GIZ Office Serbia (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit)…
Govorio je na više od 150 konferencija i korporativnih događaja u 22 države na četiri kontinenta, od Perua do Tajvana. Bio je TEDx govornik tri puta
Suosnivač je Digitalizuj.Me, nevladinog udruženja koje nastoji da pomogne građanima i organizacijama u Crnoj Gori da razumiju i iskoriste uzbudljive šanse za društvene promjene i biznis u digitalnom okruženju.
Programski direktor je konferencije Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja od 2013. godine okuplja više od 700 ljudi iz preko 20 država širom svijeta.
Ima 12 godina iskustva kao predavač Strategijskog menadžmenta na Ekonomskom fakultetu Podgorica.
Predavanje
petak 8. april
16:15 - 17:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Kako da stvorite magično iskustvo za kupca
Kada preduzeće razmišlja o prodaji svog proizvoda ili uvođenju nove usluge, obično postoji skup kriterijuma na koje se fokusira – postojeći asortiman, tehnologija koju posjeduje, prodajne cijene, kanali distribucije koji su mu na raspolaganju i sl… Međutim, iz perspektive kupca sve to izgleda malo drugačije. Ono što je nekada predstavljalo ključne faktore prilikom kupovine, sada se podrazumijeva. Svaki dan je sve teže zadržati postojeće i pridobiti nove kupce jer traže “ono nešto” što će izdvojiti baš vaš proizvod iz mora konkurencije.