8-10. april 2022. | Hotel Vojvodina
Danijel Milošević
Kopirajter. Pišem prodajni i kreativni sadržaj (i nekad poeziju). Demotivišem. B2B, B2C, #tech, #e-learning
Predavanje
nedelja 10. april
11:00 - 12:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Kako biti kreativan na digitalu?
Na digitalnim platformama dešava se hiperprodukcija sadržaja, pa samim tim postaje upitno šta se dešava sa kreativnošću? Kako se video kreatori bore sa svakodnevnim morem TikTokova ili fotografi sa foto-filterima koji su zasenili umeće i veštine? Kako u svemu tome posluje jedna kreativna advertajzing agencija koja je svoje temelje osnovala na digitalnim kanalima, a ohrabruje talente svojih zaposlenih kroz poslovni sistem? U isto vreme, na LI mreži, na kojoj očekujemo samo nizanje poslovnih uspeha, uspeva da nas zasmeje i zaseni klasičan copywriting. Na ovom panelu ćemo diskutovati o samom pojmu kreativnosti danas i kako se on konstantno transformiše u domenu digitalnih komunikacija.