Petar Stakić
Petar je preko 15 godina u medijskoj i IT industriji. U Inspira grupi (donedavno poznatoj kao Infostud grupa) učestvovao je u postavljanju i razvoju komunikacionih i brend strategija različitih biznisa ove kompanije, posebno odigravši značajnu ulogu u razvoju brenda sajta Polovni automobili, koji je danas nezamenljivo mesto za kupoprodaju vozila u našoj zemlji. Nakon toga bio je odgovoran za krovni brend tadašnje Infostud grupe gde je, između ostalih, vodio nedavno završeni projekat promene imena i vizuelnog identiteta ove kompanije od 350 ljudi sa sedištem u Subotici.
Dolaskom na poziciju direktora strategije za zajednicu u Inspira grupi njegove aktivnosti usmerene su na kreiranje IT zajednice i razvoj Subotice u značajan IT centar kroz rad sa IT kompanijama i udruženjima, obrazovnim ustanovama, državom i lokalnim samoupravama, ambasadama, stručnim poslovnim organizacijama… Sa iskusnim timom upravlja Inspira Hub-om u Subotici, a od proleća 2021. izvršni je direktor organizacije “IT Subotica 2030” koja je u nekim segmentima jedinstvena na ovim prostorima. Formirale su je subotičke IT kompanije i obrazovne ustanove postavivši ispred sebe pet ambicioznih ciljeva za unapređenje grada koje je potrebno ostvariti do 2030. godine.
Predavanje
subota 28. oktobar
11:00 - 12:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama: