Nenad Vukušić
Nenad Vukušić piše copy od kraja prošlog veka. Specijalnost su mu ljudsko-kompjuterske interakcije i korisničko iskustvo, ali neće odbiti ni imenovanje proizvoda ili slogan.
Napravio je, jednom davno, reklamu za Fantu koja se prodala u 9 zemalja EMEA regije.
Sa arhitektonskim studijom UP i dizajnerom Damirom Gamulinom dobitnik je nagrade Hrvatskog dizajnerskog društva za sistem oznaka i prostorne grafike u hotelu Amarin 2018. godine.
S Nebojšom Grbačićem osnovao je Copyraonicu, jednodnevnu edukaciju za copywritere i sve one koji rade posao copywritera u svojim firmama.
U 10 godina, kroz Copyraonicu je prošlo oko 1000 polaznika, a trenirao je interne content timove banaka, osiguravajućih društava, IT kompanija, start up-a.
Bio je mentor na UX writing hubu. Mentorisao je i mlade, perspektivne copywriter-ke i copywriter-e u regiji exYU.
Jednom je uspeo učiniti proizvod globalno poznatim u 72 sata, ali to je samo zato jer je proizvod bio čudo.
Pisao je Kolektivu, koja je u 2 godine organski skupila 300.000 email pretplatnika i followera.
Živi u Zagrebu, radi na internetu.
Predavanje
petak 27. oktobar
16:15 - 17:00
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Gle tko to govori - trebaju li brendovi glas i kako zvuče?
Ljudi se kod nas često spotiču o tone of voice, ili vam ton komunikacije, ili ton glasa, ili vam ono kako neki brend, kompanija ili proizvod zvuče ili žele zvučati.
Najčešće zato jer nikome nije jasno kako to napraviti, niti čemu to zapravo služi.
Nenad će vam, kao osoba koja je napravila nekoliko tone of voice priručnika i verbalnih brandinga pokazati par uspješnih domaćih primjera (uz sudjelovanje publike), na brzinu protrčati kroz funkcije ToV i verbalnog brandinga kako bi shvatili treba li to vašem proizvodu, brendu i kompaniji.
Ako stigne, dat će vam i brze upute kako ga napraviti.