Miloš Obradović
Miloš Obradović je poslednjih 19 godina proveo radeći u Milanu, Londonu i Amsterdamu. Radio je BTL, ATL, digital, social i innovation projekte za lokalne, regionalne, ali uglavnom globalne klijente.
Među najznačajnijim projektima izdvajamo kampanju #LikeAGirl za Always, najgledanija u istoriji P&G-a i zvanično treća najbolja reklama ikada na YouTube-u.
Kao globalni kreativni direktor kompanije Diesel, potpisuje kampanje „Go With The Flaw“, „Keep The World Flawed“ i „Go With The Fake“.
Poslednji projekti na kojima je radio u okviru agencije LePub-om su „SuperLeague“, „Lockdown Love Story“, „The Night Is Young“, kao i „The Closer“, za Heineken.
Njegovi radovi osvojili su više od 200 nagrada, uključujući 48 kanskih lavova i 11 D&AD olovaka.
Bio je član žirija na brojnim festivalima uključujući Cannes Lions, Eurobest i Dubai Lynx.
Ove godine, Miloš je izabran u Top 5 kreativnih direktora u svetu.
Predavanje
četvrtak, 18. april
11:25 - 11:45
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: The Top 4 AdTech Trends of 2024
Discover expert insights on the top trends sweeping the worlds of AdTech and e-commerce this year, plus tips on how to leverage them for business success.