Stefan Gajić
Stefan Gajić je najmlađi art i kreativni direktor na marketinškoj sceni bivše Jugoslavije. Bio je stipendista pre-college programa prestižne Njujorške škole za vizuelne umetnosti (School of Visual Arts, New York) i završio je Fakultet primenjenih umetnosti u Beogradu. Fakultet je upisao godinu dana ranije, tokom 3. godine srednje škole, pa je bio jedan od retkih koji je paralelno išao na fakultet i srednju školu. Do sada je radio sa nekim od najvećih kompanija i brendova (Nivea, OTP Banka, Red Bull, Universal Music, EU Council, SBB, IQOS, Milka, Eucerin, Buro, Maxi…), a takođe je ilustrovao i naslovne strane velikih publikacija (Nedeljnik, Harper’s Bazaar…).
Stefan je jedan od 100 svetskih dizajnera čije je grafičko rešenje na temu tolerancije uvršteno na jednoj od trenutno najvećih i najuticajnijih izložbi na svetu pod nazivom “Tolerance”. Njegova rešenja su se našla i na Times Square -u u New York-u, a pored toga i u Tokiju, Namačkoj, Kini, Engleskoj…
Radio je na brojnim viralnim i uspešnim kampanja. (Nivea x Sloboda Mićalović, Kad Budeš Bila Spremna, Hiv je etiketa, Sound Clash sa Lepom Brenom I Senidom, Unsmoke, Redbull SHOWRUN, BURO – Poznati glumci kao modni brendovi, Sara Jo album …)
Postao je član International Advertising Association YP sekcije, nakon što je završio prvu Academiaa kao naj-polaznik 2016. godine.
Dobitnik je velikog broja nagrada i priznanja iz sveta dizajna, komunikacija i marketinga.
Pored uspeha u svetu komunikacija, Stefan je co-founder software startup -a SHAPA. Prve online praftorme za ljubimce koja rešava sve potrebleme vlasnika ljubimaca.
Predavanje
četvrtak 26. oktobar
13:55 - 14:15
Podelite ovaj članak na društvenim mrežama:
Case study: DirectMedia
Ovo predavanje se fokusira na uspesnu saradnju Delhaize Srbija I Direct Media. Dobili smo vrlo jasan brif – otvaramo dosta novi radnih mesta, treba nam kampanja I komunikacija koja će nas predstaviti kao atkativnog poslodavca. Nimalo lak zadatak, pogotovo što je u tom trenutku za Delaize već vladao određeni stav. Pričaćemo I pogledaćemo šta smo konkretno uradili kako bi promenili brend percepciju kod svih ciljnih grupa, koji su bili izazovi, šta smo radili na medijima i kanalima komunikacije, kakve smo kreative pravili, šta smo naučili I kako smo ispunili naše targets.