Biografija:
Miloš Milovanović je međunarodni konsultant i priznati ekspert u oblasti marketinga destinacija i konferencijskog biznisa, pretežno u regionima Evrope i Bliskog Istoka. Sa skoro 20 godina iskustva u industriji marketinga destinacija i poslovnih sastanaka učestvovao je u preko 50 međunarodnih projekata i savetovao je brojne destinacije širom sveta. Nedavni angažmani uključuju projekte u Belgiji, Luksemburgu, Italiji, Turskoj, Jordanu, Dubaiju, Omanu, kao i na Novom Zelandu, Tajlandu, itd. U Srbiji je bio aktivan kao konsultant za rekonstrukciju i ponovno uspostavljanje Sava centra, kao najznačajnijeg kongresnog centra u regionu.
Miloš je autor Destination Competitive Index-a, globalnog alata za procenu atraktivnosti međunarodnih konferencijskih destinacija, koji se objavljuje godišnje od 2018. godine. Takođe je autor globalnog izveštaja Leveraging Intellectual Capital, koji identifikuje relativne prednosti destinacija na osnovu prisustva lokalnih lidera u upravljačkim telima međunarodnih asocijacija.
On je sertifikovani instruktor za Međunarodnu asocijaciju za kongrese i konvencije (ICCA), gde vodi obuke u okviru ICCA Skills programa – globalne sertifikacije za u MICE industriji (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions).
Već 11 godina radi za vodeću konsultantsku kuću u industriji, GainingEdge iz Melburna u Australiji, gde vodi razvoj istraživačkih i analitičkih projekata kao direktor Sektora za analizu i istraživanje (GainingEdge Analysis & Research). Pre toga je bio prvi direktor Kongresnog biroa Srbije od 2007. do 2014. godine.
Opis epizode:
U savremenom svetu, intelektualni kapital je glavni kreator vrednosti, izvor privlačenja mladih talenata, ključni segment meke moći, alat za globalno pozicioniranje. U trouglu Znanje – Prirodni resursi – Veličina tržišta, jedino na šta možemo da računamo je znanje i otuda neophodnost da se transformišemo u društvo znanja – knowledge based society. O intelektualnom kapitalu, društvu znanja, modelima rasta jedne zemlje, i kako se sve tu uklapa kogresni biznis i razvoj kongresnih destinacija, razgovarali smo sa Milošem Milovanovićem, konsultantom globalne agencije GainingEdge u kojoj kao partner i konsultant radi na razvoju kongresnih destinacija više od deceniju i jedan je od najcenjenijih konsultanata iz ove oblasti na svetu. Uvod u jednu sjajnu temu koju ćemo obraditi u dve epizode. Uživajte u jednom malo drugačijem razgovoru koji će vas sigurno naterati da malo drugačije razmišljate!
Miloš Milovanović, Partner & Consultattnt @ GainingEdge – https://www.linkedin.com/in/milos-milovanovic-9a6976b3/
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/4i8OlKn
– Kompanija NIS
– Ananas
– kompanija Idea
Prijatelj podkasta:
– PerformLabs
Oslobodite pun potencijal svog digitalnog marketinga! Optimizujte svoje kampanje i postignite maksimalne rezultate uz Performlabs.
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato? E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga. Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju. Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta! Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige “Strategija plavog okeana” izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/