Epizoda 181: Nikola Kalinović

nikola yt

Biografija:

Nikola je strateg, facilitator i konsultant u frontend-u, a preduzetnik i menadžer u back-endu. Poslednjih 10 godina kroz razne projekte, radionice i edukacije, pomaže organizacijama i timovima da dizajniraju profitabilne proizvode, usluge i brendove, voljene od strane svojih korisnika. 
U zajednici ga ljudi najviše prepoznaju kao partnera DesignThinkers Akademije iz Amsterdama za Adriatik region i ko-autora jedinstvenog strateškog framework-a za razvoj agilnih brendova zaštićenog pod imenom BrandSprint. 
Takođe, poslednje 3 godine član je Upravnog odbora Udruženja Mladih Privrednika Srbije. 
Ono što je najnovija Nikolina uloga, jeste da je nedavno postao managing partner i direktor strategije marketing agencije Evoke, gde će u narednom periodu provoditi najveći deo svog vremena. Evoke je zapravo nastavak njegove marketing i brending priče koja je započela u ranim fazama karijere kroz freelancing, gde se kasnije formalizovala u vidu agenciju Talanoa, a koja je svoje mesto ustupila Evoke-u.
Tokom dosadašnje karijere imao je zadovoljstvo da na različitim projektima sarađuje sa brojnim kompanijama raznih veličina, startapima, i međunarodnim i regionalnim organizacijama. Samo neke od njih su: ServiceNow, MTU Maintenance, Philip Morris International, Bambi, 3Bank, JSJ, Erste Bank, UNDP, Inicijativa “Digitalna Srbija”, Enetel Solutions, Wiren Energy, Srbija Inovira, Šumska Tajna i mnoge druge. 
U životu i poslu vodi se mantrom “Stani iza nečega i nikada ne stoji mirno.” Veruje da brendovi treba da imaju jasno definisan identitet, vrednosti i svrhu, ali da istovremeno ostanu otvoreni za promene, inovacije i razvoj, čuvajući suštinu svoje autentičnosti na tom putovanju, što će i dobrim delom biti tema podkasta.

Opis epizode:

Često smo u Digitalk podkastu obrađivali temu brenda, ali do sada se nismo bavili detaljno temom brend strategije koja je od esencijalnog značaja za pravilan razvoj i rast jednog brenda i njegov opstanak na sve dinamičnijem tržištu. Nikola Kalinović, Managing Partner & Strategy Director u agenciji Evoke bio je raspoložen da sa nama podeli svoje višegodišnej iskustvo bavljenja ovom temom i da nam kroz dva školska časa detaljno objasni kompletan proces definisanja brend strategije, šta ona sve obuhvata i zašto je zapravo važna u izgradnji jednog brenda.

Nikola Kalinović, Managing Partner & Strategy Director @ Evoke – https://www.linkedin.com/in/nikolakalinovic/

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa: 

Partneri podkasta:
Raiffeisen banka
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3TDLjEk
– Kompanija NIS
Ananas
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige “Ponašaj se kao lider, razmišljaj kao lider” izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/ 

Scroll to Top