Epizoda 178: Vladimir Aranđelović

vladimir yt

Biografija:

Kao iskusan profesionalac u oblasti digitalnog oglašavanja, CTV-a i reklamne tehnologije, Vlada je u karijeri bio na značajnim pozicijama, uključujući člana odbora i regionalnog direktora za digitalno oglašavanje u kompaniji Direct Media, komponenti United Group-a i United Media-a. Njegova karijera je takođe obuhvatala pozicije kao što su izvršni direktor Ad Tech u Ringier Axel Springer Srbija i šef Adriatic-a u jednom od vodećih regionalnih SSP. Vlada je u dva mandata bio predsednik IAB Srbija, gde je aktivno učestvovao u Komitetu za programsku trgovinu IAB Europe.
U oblasti obrazovanja, rukovodio je Institutom za digitalni marketing Adriatics i predavao na IAA akademiji, a takođe je pružao konsultacije VML&R agenciji na Kipru i davao doprinos projektima USAID-a koji se fokusiraju na digitalnu transformaciju medija u Srbiji. Kao član žirija za EU Mixx nagrade, Effie i druga takmičenja u industriji, kontinuirano se bavi diskursom reklamne tehnologije i CTV oglašavanja kroz govorne angažmane na konferencijama i obrazovnim događajima.
Vlada je uvek na cutting-edge strani, jer mu je strast tamo gde su promene i inovacija jedina konstanta.

Opis epizode:

Kao što smo najavili početkom godine, dva puta godišnje, u novogodišnjoj epizodi, kao i u epizodi na početku svakog septembra, pričaćemo o aktuelnim temama i trendovima koji će obeležiti naredne periode i u nekoj meri menjati industrije, pa i čitav digitalni ekosistem. U ovoj epizodi, razgovaramo po drugi put sa Vladom Aranđelovićem, koji je ovog puta sagovornik ispred svoje kompanije Media Experience+, gde se nalazi na poziciji General Manager, u delu kompanije koja posluje na tržištu Mađarske. Sa Vladom smo razgovarali o jednoj velikoj temi koja preuzima primat na zapadnim tržištima advertajzing industrije, a u pitanju je povezana televizija – Connected TV, ili skraćeno CTV. Ovaj novi kanal preti da prodrma celu advertajzing industriju donoseći neke nove formate i video oglašavanja, a ko je sve uključen od igrača u ovu oblast, kako tačno funkcioniše, kako će promeniti linearnu televiziju i kako uopšte izgleda ta evolucija velikog ekrana, o svemu tome smo razgovarali sa Vladom u jednom zaista sjajnom razgovoru.

Vladimir Aranđelović, General Manager @ Media Experience+ Hungary – https://www.linkedin.com/in/vladimirarandjelovic/

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa: 

Partneri podkasta:
Raiffeisen banka
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3ZeL0Up
– Kompanija NIS
Ananas
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige “To nikad neće upaliti” izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/ 

Scroll to Top