Biografija:
Ivana Uspenski se 25 godina bavi strateškim planiranjem komunikacija u sferi oglašavanja za poznate internacionalne i nacionalne klijente. Diplomirala je na odseku za česki jezik i književnost, a doktorirala je Teoriju umetnosti i medija. Objavljivani je autor u zemllji i inostranstvu, a sfere njenog posebnog interesovanja su veštacka inteligencija u kulturi, estetika i lingvistika novih medija, teorije publike i filma, kao i savremene teorije teksta i tekstualnosti. Karijeru je započela 1995. godine na radiju (Radio Index, City Radio, radio servis novinske agencije FoNet), da bi zatim prešla u svet medijskih strategija i planiranja, u agencijama Initiative Idols & Friends, Luna TBWA, OMD, na pozicijama medija planera, medija menadžera i managing direktora. Od 2011. radi u Nemačkoj, u agencijama PHD Germany, Mindshare Nemačka i Švajcarska, Proximity BBDO, a od 2020. je zaposlena na poziciji Head of Insights & Channels Planning u McCann Worldwide i bavi se strategijama podataka u komunikaciji i ulogom podataka u definisanju kreativnih strategija i ideja.
Opis epizode:
Dve stvari u trenutnom stanju industrije advertajzinga treba da se menjaju:
Od komunikacije uglavnom profitiraju oglašivač i agencija/medij, dok se ciljna grupa (publika) tretira kao roba. Vrednost se meri i izražava isključivo finansijski/kroz novac, koji nije nužno i uvek merilo uspeha. Stoga su dva glavna pitanja koja ćemo diskutovati u ovom razgovoru:
Kako kreirati održivu komunikaciju od koje će profitirati sva tri učesnika u lancu, uključujući i ciljnu grupu? Kako pravilno meriti ostvarenu vrednost? U još jednom veoma zanimljivom razgovoru o advertajzing industriji u Srbiji, razgovarali smo sa Ivanom Uspenski, koja trenutno živi i radi u Nemačkoj, na poziciji Head of Insights and Channels Planning u kompaniji McCann Worldgroup Germany.
Ivana Uspenski, Head of Insights and Channels Planning @ McCann Worldgroup Germany – https://www.linkedin.com/in/ivana-uspenski-81679a5/
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta: MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja.
2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS
– Projekat Srbija inovira
– OTP banka
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App Store: https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1
– kompanija Mastercard
– Ananas
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/