Biografija:
Tanja je marketing i biznis profesionalac sa 20+ godina iskustva u međunarodnim FMCG kompanijama, trenutno na poziciji direktora za strateške inovacije za Evropu, u okviru Coca-Cola kompanije. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i završila Executive Master studijski program organizovan u saradnji HEC Paris i Univerziteta u Beogradu. Karijeru je počela 2002. godine u British American Tobacco, a 2008. godine prelazi u Coca Cola Company. Iskustvo je stekla radeći u različitim sektorima – prodaje, trade marketinga, istraživanja tržišta, strateškog planiranja, brend marketinga, vodila je lokalne i regionalne brendove, biznise i timove. Bila je marketing direktor za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju, i VD generalnog direktora Coca-Cola kompanije, pre nego što je postala deo evropskog Coca-Cola tima na poslovima razvoja novih kategorija. Trenutno se bavi strateškim planiranjem inovacija za tržišta širom Evrope (pokriva 44 zemlje). Za svoje radove nagrađivana je na lokalnom, regionalnom i internacionalnom nivou, a u okviru Coca-Cola kompanije dobila individualnu godišnju nagradu ‘Manager that always goes beyond and above call of duty’ (1 od 2 personalne nagrade za teritoriju od 27 zemalja Evrope).
Opis epizode:
Kako izgleda baviti se inovacijama kada ste radoznali business marketar razgovarali smo u novoj epizodi Digitalk podkasta sa Tanjom Petrović, Direktorkom strateških inovacija za Evropu u kompaniji Coca-Cola. Jedan toliko detaljan razgovor koji smo počeli sa osnovama, šta su inovacije a šta nisu, kako izgleda proces inoviranja, koje su vrste inovacija, naravno uvek zanimljivi izazovi i greške pri inoviranju, a sam kraj razgovora je obeležio čitav niz pitanja koja su u stvari kratak vodič najbitnijih stvari u procesu inoviranja.
Tanja Petrović, Direktor za strateške inovacije za Evropu, The Coca-Cola Company
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta: MTS
2. Partneri podkasta:
– OTP banka
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App Store: https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1
– kompanija Mastercard
– Ananas
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta:
– Samsung
Još jedan prijatelj podcasta je i kompanija Samsung, njihov najnoviji model iz S23 serije, Samsung Galaxy S23 Ultra. Ovaj model je predstavljen na globalnom nivou 01.02. i dostupan je na našem tržištu kod Samsung ovlašćenih partnera. Ovo je model sa najnaprednijom kamerom do sada i vrhunskim gejming performansama. I zaista, cela Galaxy S23 serija postavlja nove standarde kad je reč o pouzdanim, vrhunskim iskustvima korišćenja pametnih telefona.
– Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Dilema inovatora’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/