Biografija:
Nenad je marketar sa 10 godina iskustva u radu na kreativnim projektima iz različitih industrija. Tokom svoje karijere bavio se kreiranjem marketing strategija, razvojem B2C i B2B komunikacija, kreiranjem kampanja za različite kanale komunikacije, dizajnom i produkcijom sadržaja, kao i event menadžmentom. Nakon rada u agencijama Nenad sa svojom sestrom Jovanom pokreće kreativnu agenciju Storyline koja je pored razvoja različitih kreativnih rešenja fokusirana na građenje ekspertrize u oblasti employer brandinga. Storylineri vole da razvijaju i inhouse projekte pa su tako autori prve bojanke za odrasle – Beograd u boji, a pored bojanke pokrenuli su i Festival pasa svih rasa – Ulični psi. Nenad je lider koji voli da deli znanje pa ga tako možete videti na različitim seminarima, webinarima i ostalim okupljanjima za edukovanje zajednice. Ova ekipa, sa Nenadom na čelu, danas pomaže kompanijama da unaprede svoju reputaciju i način poslovanja koji ima za cilj ojačavanje kompanijskog brenda.
Opis epizode:
Priča o krizi u IT industriji je prvo počela kroz pojedinačne postove na društvenim mrežama gde se pričalo o otkazima, dok time nisu malo više krenuli da se bave specijalizovani mediji. Želeli smo da ovu temu obradimo iz ugla employer brandinga, tačnije koliko je važno da vaša employer branding strategija bude dobro osmišljena i za ovakve periode. Sagovornik u ovom razgovoru bio nam je Nenad Sićević, specijalsita i strateg iz oblasti employer brandinga, te osnivač agencije Storyline koja je usko specijalizovana baš za ovu oblast. Razgovor je zaista sadržajan, glavna tema nam jeste bila EB u dobra krize, ali je Nenad dao dosta kvalitentih uvida i u sam pojam employer brandinga kao biznis kategorije, te šta sve utiče na njega.
Nenad Sićević, CEO & Employer branding specialist @ Storyline
https://www.linkedin.com/in/nenad-sicevic-1463aba9/
https://www.instagram.com/nenad_sicevic/
Storyline:
https://www.storyline.rs
https://www.linkedin.com/company/storyline-belgrade/
https://www.instagram.com/storyline.belgrade/
Nenad preporučuje:
Knjige: Strategic storytelling, Shoe dog
Resursi: Harvard Business Review, Bloomberg, WSJ, Adweek
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
1. Pokrovitelj podkasta: MTS
2. Partneri podkasta:
– OTP banka
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App Store: https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1
– kompanija Mastercard
– Ananas
– kompanija Idea
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
3. Prijatelj podkasta:
– Samsung
Još jedan prijatelj podcasta je i kompanija Samsung, njihov najnoviji model iz S23 serije, Samsung Galaxy S23 Ultra. Ovaj model je predstavljen na globalnom nivou 01.02. i dostupan je na našem tržištu kod Samsung ovlašćenih partnera. Ovo je model sa najnaprednijom kamerom do sada i vrhunskim gejming performansama. I zaista, cela Galaxy S23 serija postavlja nove standarde kad je reč o pouzdanim, vrhunskim iskustvima korišćenja pametnih telefona.
– Izdavačka kuća Finesa
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/