DigiTalk Breakfast #02 – Organizacija događaja u 2022. godini

digitalk breakfast 02 fullhd min

Da li će događaji biti ikada isti? Kako razmišljaju organizatori događaja, a šta brendovi očekuju od učešća na događajima u narednom periodu?

Gosti drugog po redu DigiTalk doručka bili su nam Sanjin Ćorović, Production Manager iz kompanije Production Pool, regionalnog lidera u produkciji klasičnih, hibridnih i online događaja, i Đorđe Jovanović, marketing menadžer kompanija Xiaomi za region Balkana.

Drugi po redu #DigitalkBreakfast obeležila je priča o organizaciji događaja. Na početku smo se osvrnuli na okolnosti koje su zadesile event indsutriju u 2020. godini, te kako se tokom poslednjih godinu i po dana event industrija prilagođavala i menjala zajedno sa okolnostima.

Sanjin je dao neke sjajne uvide u to koje su se sve promene desile, kako se klijenti danas odnose prema planiranju događaja u narednoj godini, i koje su to promene koje će ostati i u narednom periodu.

Đorđe je podelio svoja iskustva u organizaciji jednog konceptualno drugačijeg događaja u složenim uslovima pandemije, ali rezultat koji je postigao organizacijom tog događaja nadmašio je sva očekivanja i doveo do toga da su mango različite industrije poželele da rade nešto slično.

U razgovoru smo se složili da događaji uživo neće dobiti adekvatnu zamenu u virtuelnom prostoru, da postoji nešto što se ne može ‘’virtualizovati’’ i digitalizovati, a to je kontakt uživo i atmosfera koja se oseća na klasičnim događajima. Online događaji ostaće u opciji za neke kraće forme. Takođe, sa strane brendova, online događaji nude veoma ograničen visibility, što će ih definitivno ponovo okrenuti ka događajima uživo, a posebno uz analize koje pokazuju da kroz vreme, u poslednjih godinu i po dana, prosečno vreme gledanja, kao i broj gledalaca online događaja konstantno opadaju.

Izdvojili smo i nekoliko citata:

Sanjin Ćorović, Production Pool:
Ono što vidim kao budućnost jeste taj momenat streaming-a, tog hibridnog formata, on će ostati i dalje prisutan kod događaja, jer vam nudi mogućnost da imate dodatni broj publike koja će platiti taj streaming po nekoj sniženoj ceni karte.

Đorđe Jovanović, Xiaomi
Na nekom racionalnom nivou, mi biramo da posetimo neke konferencije kako bismo čuli neke sadržaje koje su organizatori najavili. Na nesvesnom nivou, koji je devetnaest puta jači od ovog racionalnog, mi idemo tamo zbog energije, atmosfere, networkinga.

Informacije za dalje:

Ukoliko vam ovo druženje izgleda zanimljivo, i ukoliko biste želeli da budete deo nekog sledećeg ili da vas rednovno pozivamo na naše događaje, pošaljite nam mail na breakfast@digitalk.rs ili se prijavite na našu mailing listu.

Scroll to Top